Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat gebeurt altijd na jouw topics TS! Wat een lief frummeltje is het toch, ik zou hem zo een zoen willen geven als hij chagrijnig kijkt!
wat een briljant beest
! Hoe gaat dat als je katten of honden hebt, zijn ze te houden i.c.m. andere beesten? Hij is wel echt ge-wel-dig! 

Fiffill schreef:Hahaha 'm zoenen als hij chagrijnig is zou ik ook niet doen
Een run op egeltjes zal er waarschijnlijk niet komen, als de positieflijst doorgaat worden ze helaas illegaal in Nederland want ze staan op de rode lijst. Dan mag je geen nieuwe fokken of importeren (oude mag je wel houden uiteraard)
Ik heb zelf geen katten of honden maar voor zover ik weet gaat dat best goed. Met grote honden kan het wel oppassen zijn want die kunnen wel bijten, maar ik ken wel meer mensen met honden/katten en egels en die hebben nooit problemen. De meeste huisdieren krijgen er snel genoeg ontzag voor, die stekels doen hun werk goed.

inowa schreef:Ik vind dat tyr een eigen facebook pagina moet hebben met al zijn selfies!
Lach me rot om dat diertje!
Heb ik ooit opgestart toen ik Loki nog had, maakte zoveel foto's en wilde niet mijn hele FB wall onderspammen dus toen ging ik mijn foto's daar maar plaatsen. Werd alleen onverwachts wel heel populair, dus nu hebben we zo'n 20.000 volgers 
isawessels00 schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar hoe oud kunnen ze ongeveer worden?
Geweldig leuk beestje hahahah!!
Bhriseis schreef:Haha
Kunnen ze eigenlijk overdag alleen gehouden worden? Nu ben ik nog een half jaar elke dag thuis, maar als je werkt, is het dan voldoende dat je er 's avonds mee bezig bent, of worden ze dan verdrietig en eenzaam?
Het was nog wel even zoeken naar een goede plek om hem op de foto te zetten (moest goed in het interieur passen) maar ik geloof dat er wel een leuke foto uit is gekomen! Hoop hem deze week opgestuurd te krijgen (of miss meerdere, maar 1 was wel erg leuk gelukt).
Hij is echt zo enorm veranderd, zoveel rustiger geworden. Dat zijn echt van die dingen die je zo af en toe ineens merkt, als ik hem vergelijk met eerst... toen ik hem als ik hem wakker maakte heeel voorzichtig op moest pakken met 2 handen omdat ik anders teveel geprikt werd... en nu kan ik hem zo pakken zonder dat hij boze sisgeluiden maakt, hij liet zich zelfs aaien door de fotograaf en z'n stagiaire terwijl hij eerst al helemaal niks van onbekenden moest hebben (alleen van mij). We komen er wel!
zal ze hier ook even posten. Dit is het concept van de fotograaf; http://www.oliviervanhartingsveldt.com/ ... ukjes.html

, categorietje 'ik vertik het!'