ik gok ook 5 maar ben wel benieuwd naar de bevestiging hihi
trysteffy
Geplaatst: 07-01-14 22:19
Ik volg ook! Super mooi ouders!
Het raden doe ik maar niet haha daar ben ik zo slecht in:-p
Thesserd
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-14 23:06
Volgens de dierenarts zitten er 3 pups in!
Als je kijkt naar de hoofdjes in combinatie met de ruggengraatjes snap ik die 3 wel. Alleen lijkt het alsof er onderin inderdaad nog een ruggengraatje rond zwerft
Nou, ik heb er geen verstand van maar volgens mij zitten er toch echt meer dan 3 in
Ik zie daar boven toch echt vaag nog een ribbenkastje en ruggengraatje. Onderin zie ik inderdaad dat het er 3 zijn, als je de ruggengraat volgt zie je dat die 'zwevende' ruggengraat niet zwevend is. Kijk maar naar de ribbenkastjes
Cool!! Ik zelf tel er iets van 5 of 6.. Spannend! ^ _ ^ Maar eh.. is het wel veilig om een röntgenfoto te maken van een zwangere hond?? *Ik vraag het me gewoon af
Haha jep ik zie wel her en der ribbetjes enzo maar volgens de dierenarts moet je puur kijken naar hoofdjes in combinatie met ruggengraatjes. De hoofdjes vallen op zich wel op
Axivoca123 heb ik ook wel eens gehoord inderdaad, maar in de VS is het heel gebruikelijk om in plaats van een echo, een röntgenfoto te maken en de dierenarts raadde het zelf aan, omdat het een kleiner nestje is. Checken of ze niet te groot zijn, en hoe veel het er precies zijn. Als het er 1 was geweest zou ze geloof ik preventief een keizersnede aanraden namelijk. Maargoed, gezien het in de VS dus normaal is en de DA het aanraadt zal het wel niet schadelijk zijn
Nu hopen dat de bevalling allemaal goed gaat. Kans op complicaties is groter met kleinere nestjes En als dat allemaal goed gaat ben ik ook wel héél benieuwd wat er uit gaat komen