ieniemienie hondjes op komst!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWup

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:13

Hoe lang dragen honden gemiddeld?

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 04:16

liss schreef:
Hoe lang dragen honden gemiddeld?

Vanaf dag 58 kan het tot 67e dag. Vaak is het t gemiddelde, rond 63 dagen dus :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 04:24

Wat hebben chi's toch altijd haters jeetje := Succes met de dracht!

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 20:48

Astaloca schreef:
Wat hebben chi's toch altijd haters jeetje := Succes met de dracht!

haha ja heel vaak hoor ik ook ratjes en cavia reacties. Maar je raakt er aan gewend. Als mensen mn hondjes kennen vinden ze hun altijd heel leuk!:D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:02

Oohh, ik volg! Normaal ben ik niet van chi's, maar die van jou zijn leuk. *kijkt vriendje lief aan*.. :D

TiffanyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:10

heerlijke hondjes heb je...daar zullen leuke pups uitkomen..Gaat manlief ook even aankijken :-)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:22

Wat een leukerds! :D
Op de hoop mooie puppels!

'Vroegah' vond ik ze ook niet leuk, en sinds dat ik der 1 in de handen heb gehad van een Vriendin.
Vind ik ze best leuk! :D
Maar de honden zijn alleen leuk als ze goed opgevoed zijn, dus het hoeven niet perse een rat aan een lijntje te zijn.

Ben benieuwd naar de foto's alss ze der zijn, jUst_eVa.

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 21:30

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 02:44

Acht het zijn wel schatjes (meestal)
Op een dag kwam ik iemand tegen een tijdje geleden , mevrouw hoe heet u hond nadat hij bijna mn vinger had. Hij heet Brutus, je kon me wegdragen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:46

Papa en mama zijn zo mooi!
Ik ben geen chi'hater', maar heb een hekel aan 'mijn-hond-is-een-accersoire-met-kleertjes-en-draagtas-baasjes. Die keffers zijn meestal ook onopgevoed. Kunnen ze niets aan doen, arme hondjes :(:).
Maar zo ben jij geloof ik niet, ben benieuwd naar de kleintjes!

Er was hier ook in de buurt een chi die mammoet heette, geweldig toch :').
Maar we hebben ook een 'Armani' in de buurt, gelukkig nog geen Gucci oid.

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:39

Ik ben ook nooit reuze fan geweest van Chi's, en andere kleinere 'schoothondrasjes' en 'handtasrasjes'. Maar dat komt meer door een woonkamp hier waar er zo'n stuk of 30 rondlopen. Moest daar ook een paar keer per week zijn om post te bezorgen en die hingen gewoon aan me been. Lopen gewoon langs de drukke weg etc. En o wee als je er eentje bijna aanrijd := Voor dat soort Chi's, maar ook andere rashondjes/kruisingen, heb ik een hekel ontwikkeld. Maar dat ligt meer aan de opvoeding dan aan de hondjes zelf natuurlijk!
Maar deze lijken super lief en goed opgevoed. Dus ben heel benieuwd wat voor schatjes hier uit komen :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:15

Oeh d'r buikje is mooi rond zeg! Spannend...

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:35

Ik ga volgen TS, leuke hondjes!

Wil het toch even kwijt: wat kunnen bokkers toch vreselijk misselijk en betweterig zijn :r .

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:54

Een ongelukje zit nou eenmaal in een klein hoekje als je anderen voorje dieren laat zorgen.
Dit was ook altijd onze angst toen we nog dekkaters in huis hadden. Zaten wel appart, maar andere mensen zijn toch minder alert dan jij zelf.

Ik wens jullie een voorspoedige bevalling toe en fijne huisjes voor alle pupjes.

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 12:57

loveskiara schreef:
Ik ben ook nooit reuze fan geweest van Chi's, en andere kleinere 'schoothondrasjes' en 'handtasrasjes'. Maar dat komt meer door een woonkamp hier waar er zo'n stuk of 30 rondlopen. Moest daar ook een paar keer per week zijn om post te bezorgen en die hingen gewoon aan me been. Lopen gewoon langs de drukke weg etc. En o wee als je er eentje bijna aanrijd := Voor dat soort Chi's, maar ook andere rashondjes/kruisingen, heb ik een hekel ontwikkeld. Maar dat ligt meer aan de opvoeding dan aan de hondjes zelf natuurlijk!
Maar deze lijken super lief en goed opgevoed. Dus ben heel benieuwd wat voor schatjes hier uit komen :)

Hahaha wat verschrikkelijk!!! Hier zou je vrolijk begroet worden hoor haha! Maar het is indd echt de opvoeding, kleine hondjes zijn een stuk feller dan grote honden dus moeten JUIST opgevoed worden!!

En brutus en mammoet dat zijn toch geweldige namen haha!! Over namen gesproken, daar kunnen jullie misschien nog wel bij helpen! Ik heb nu voor teefjes Jill en Joy maar voor de reutjes nog geen idee.. Graag ook met een J en een leuke vlotte naam! :D
En @_saar ja maar dat wist ik wel van te voren toen ik dit topic opende. Dat is echt bokt. Maar heel veel van de reacties respecteer ik wel want ze zijn eerlijk tegen me, en daar hou ik wel van. Op de paar onzin reacties na dan haha!

@crazycat ja dat klopt, en bij mezelf had het anders misschien ook nog wel kunnen gebeuren want zoiets gaat zo snel!!

Ik vind het super leuk dat jullie allemaal volgen!! :D :j

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:01

jUst_eVa schreef:
@crazycat ja dat klopt, en bij mezelf had het anders misschien ook nog wel kunnen gebeuren want zoiets gaat zo snel!!

Ja bij honden nog sneller dan bij katten. Die hebben nog een flink voorspel.
Het kan je zelf ook altijd gebeuren ze zijn zo razendsnel als de hormoontjes opspelen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:15

Jaz voor een mannetje?
Ben erg benieuwd :D.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:24

Spannend hoor Eva! Nog eventjes geduld :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:39

Gefeliciteerd! wat leuk dat je teefje pupjes krijgt.Ik vind de vader heel erg mooi!
En mensen die een Chi een ratje noemt? ach die zijn gewoon jaloers.Niet iedereen voed zijn Chi hetzelfde op en niet iedereen kleed hun Chi.Ik denk dat ze teveel naar de Chi's kijken van beroemdheden zoals Paris Hilton.Maar dan nog,als ze dat leuk vind? lekker laten gaan.
Ik heb een X Chi [Chico] en die luisterd perfect,helaas houd hij niet van hele grote honden,die bijt hij gewoon altijd in de neus als hij de kans krijgt.So What.
En keffers? ja het zijn vaak keffers.Ooit een Chi gezien met een zware blaf?
Ben heel benieuwd TS wat daar uit gaat komen.

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:41

Wat een leuke hondjes! Ik volg.

Ikzelf ben eigenlijk van de kleine en de grote honden. Chihuahua's vind ik altijd wel lief uitzien, behalve als je in de buurt komt van die zielige onopgevoede hondjes. In mijn buurt heb je allemaal van die onopgevoede krengen met kleertjes aan en de naam 'Gucci' vreselijk.

Ik zou zelf sowieso ook geen hond nemen als ik er de ruimte niet voor heb. Honden moeten lekker de hele dag in de weer zijn. :D

Gefeliciteerd Ts! Ik ben erg benieuwd

En wat vind je van de naam Jamie?

Of Joep <<)
Laatst bijgewerkt door MarMarieke op 30-11-13 16:48, in het totaal 2 keer bewerkt

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:44

Voor een reutje Joel misschien?? En Jay?? :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:45

Zo hé, dat is een verschil met mijn aankomende Leonberger pupjes :')

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 18:50

Ik krijg echt een big smile van jullie reacties haha echt super leuk!! :D

jay en jaz zijn allebei leuke namen ja! Dank je wel! Ik vond Jade ook wel leuk, op zn engels uitgesproken.

en bralindy, wat leuk dat je ook pups krijgt!! als die geboren worden zijn ze volwassen chihuahua maat hahaha!! Wanneer is ze uitgerekend?

MarMarieke schreef:
Wat een leuke hondjes! Ik volg.

Ikzelf ben eigenlijk van de kleine en de grote honden. Chihuahua's vind ik altijd wel lief uitzien, behalve als je in de buurt komt van die zielige onopgevoede hondjes. In mijn buurt heb je allemaal van die onopgevoede krengen met kleertjes aan en de naam 'Gucci' vreselijk.

Ik zou zelf sowieso ook geen hond nemen als ik er de ruimte niet voor heb. Honden moeten lekker de hele dag in de weer zijn. :D

Gefeliciteerd Ts! Ik ben erg benieuwd

En wat vind je van de naam Jamie?

Of Joep <<)

ik moet eerlijk toegeven dat ik Benji, die kleine witte van 1.5 kilo wel echt een jas aan doe in de winter want omdat hij zo klein is kan hij zichzelf niet goed warm houden. En als ze in de sneeuw lopen zijn bij grote honden alleen de poten nat, maar benji tot zn oren haha! Maar dat is puur omdat hij het koud heeft, hij trilt dan heel erg en absoluut niet van stress of angst want dat heeft ie totaal niet!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:57

Is Jayden geen leuke naam?

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 19:07

gohya schreef:
Is Jayden geen leuke naam?

Ja wel maar zo heet het zoontje van een kennnis en ik vind het meer een mensen naam haha!