Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveskiara schreef:Ik ben ook nooit reuze fan geweest van Chi's, en andere kleinere 'schoothondrasjes' en 'handtasrasjes'. Maar dat komt meer door een woonkamp hier waar er zo'n stuk of 30 rondlopen. Moest daar ook een paar keer per week zijn om post te bezorgen en die hingen gewoon aan me been. Lopen gewoon langs de drukke weg etc. En o wee als je er eentje bijna aanrijdVoor dat soort Chi's, maar ook andere rashondjes/kruisingen, heb ik een hekel ontwikkeld. Maar dat ligt meer aan de opvoeding dan aan de hondjes zelf natuurlijk!
Maar deze lijken super lief en goed opgevoed. Dus ben heel benieuwd wat voor schatjes hier uit komen
MarMarieke schreef:Wat een leuke hondjes! Ik volg.
Ikzelf ben eigenlijk van de kleine en de grote honden. Chihuahua's vind ik altijd wel lief uitzien, behalve als je in de buurt komt van die zielige onopgevoede hondjes. In mijn buurt heb je allemaal van die onopgevoede krengen met kleertjes aan en de naam 'Gucci' vreselijk.
Ik zou zelf sowieso ook geen hond nemen als ik er de ruimte niet voor heb. Honden moeten lekker de hele dag in de weer zijn.
Gefeliciteerd Ts! Ik ben erg benieuwd
En wat vind je van de naam Jamie?
Of Joep