Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Faruba schreef:Jeetje,ook vervelend nou zeg. Heb je contact gehad met het asiel waar hij vandaan komt,ze kan dan misschien maatregelen nemen wat betreft de rest van de honden die daar verblijven. Snap dat je het waarschijnlijk niet wil,maar terugbrengen geen optie? Jij zit nu al direct aan onkosten vast en het asiel komt er zo mooi vanaf. Misschien onder afspraak dat hun de hond behandelen en weer terug naar je doen zodra hij beter is.
Op de foto viel wel op dat hij en erg vieze kont had,was hij misschien al eerder ziek?
Terugbrengen wil je een parvo-besmette hond niet aandoen.
HoresesLover schreef:Ik duim mee!
Wat ontzettend naar zeg! En wat een ... asiel zeg!
Faruba schreef:Dat begrijp ik,maar die Tabitha(of hoe ze ook moge heten) blijft zo wel doorgaan met haar praktijken en nieuwe dieren blijven door geven aan andere toekomstige baasjes. Ze moet er op de één of andere manier bewust van worden gemaakt dat ze zo een hoop leed veroorzaakt incl. onkosten die de nieuwe eigenaar direct al heeft.Laat ze haar eigen rommeltje maar oplossen en zorg dragen voor een zieke hond. Als ze het hart op de goede plek heeft gaat ze zelf direct naar de D.A. met de hond of betaald op z'n minst de rekening van TS.
Uiteraard duim ik voor een goede afloop voor beide honden.
F_Orumster schreef:Faruba schreef:Dat begrijp ik,maar die Tabitha(of hoe ze ook moge heten) blijft zo wel doorgaan met haar praktijken en nieuwe dieren blijven door geven aan andere toekomstige baasjes. Ze moet er op de één of andere manier bewust van worden gemaakt dat ze zo een hoop leed veroorzaakt incl. onkosten die de nieuwe eigenaar direct al heeft.Laat ze haar eigen rommeltje maar oplossen en zorg dragen voor een zieke hond. Als ze het hart op de goede plek heeft gaat ze zelf direct naar de D.A. met de hond of betaald op z'n minst de rekening van TS.
Uiteraard duim ik voor een goede afloop voor beide honden.
Daar heb je gelijk in hoor, collectief actievoeren wat Jolliegirl probeert te regelen is verstandig.