Maar ze voelen wel jouw angst dat moet je niet vergeten! Hier een bange witte kater die haat t hij komt altijd helemaal over de piep thuis. Binnen houden lukt bij hem meer niet dan wel soms ben ik op tijd en dan gaat hij in t midden van t huis liggen zodat hij niks kan zien.
Kedi vond de flitsen helemaal geweldig.. die spurtte de tuin in achter m'n vriend aan die even iets uit de tuin moest redden. Toen ik haar bij de lurven pakte en voor het raam hield ging ze er enthousiast mauwend en met de pootjes tegen het raam tegenaan miauwen. Het beest is zo gek.. En ik ben er gek mee.
Nog even een foto om te demonstreren hoe goed ze het inmiddels kunnen vinden met elkaar..
Anoniem
Geplaatst: 11-08-13 20:12
ohh wat lief het kan dus ook goed gaan. Mijn vriend(had) 2 Coontjes en die vochten elkaar letterlijk het huis uit. De oudste(10jr) hebben we vorige week moeten laten inslapen wegens nierfalen. Overigens we hebben een witte en die is alleen Oost Indisch doof
De een is een papierloze Coon en de ander heb ik gekocht als een Turkse Van (al heb ik begrepen dat dat niet zou kloppen). Het is een geweldig stel, heel lief samen en ook tegen ons heel erg lief. Ben heel blij met ze.
Denk trouwens regelmatig dat ze allebei gewoon Oost-Indisch doof zijn, soms reageren ze toevallig wel ergens op. Maar bij beiden de drilboor naast hun hoofd gehad en die hoorden ze niet dus.
De Coon papierloos omdat hij doof is? Weet in elk geval voor andere rassen dat ze dan geen stamboom afgeven. Ze zijn erg schattig met zijn tweetjes. Dat naar buiten sneaken was wel eenmalig toch? Dove katjes buiten lijkt me niet zo'n succes
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-13 21:56
Nee bij Liara zitten gewoon geen papieren, maar papa en mama zijn gewoon rasechte MC's.
Eenmalig naar buiten sneaken hopen we zo te houden. Het is nog een keer gebeurd, toen de deur niet goed op slot zat, maar toen had ik ze ook snel weer te pakken. Kedi is al gechipt, Liara wordt woensdag gechipt en geënt. We hebben een tuigje voor allebei dus ze mogen wel regelmatig naar buiten, we proberen elke dag toch wel een uur.
Wat een schatjes. Heerlijk. Kedi lijkt me inderdaad niet echt een Turkse Van. Liara lijkt juist weer heel veel op een Turkse Van. Ik zou wat haar niet zeggen dat ze een maine coon is. Naar ze geweldig gaaf.
blond_queen
Geplaatst: 18-08-13 12:50
Wat een mooie katjes zeg! En heel apart met die 2 verschillende ogen.
Dankjulliewel voor de leuke reacties. Nee, onze fluf is een echte Maine Coon. We zijn nog steeds heel erg blij met ze. Liara is afgelopen week gechipt en we kregen een complimentje van de dierenarts dat ze prachtig is. Altijd leuk om te horen!
Dat is zeker leuk om te horen. Ben met Cem wel eens naar een show geweest en toen won bij nog wel eens wat. Dat is ook altijd leuk. Cem vond er alleen niks aan dus doe dat niet meer.