.Ben heel benieuwd naar de uitkomst. Bij mij bevallen ze meestal rond 2/3 uur 's middags
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Lekker uitgezocht.
Kan niet eens, maargoed haha. Toen ik wakker werd dacht ik; Snel naar de jongen en foto's maken voor op bokt. Maar toen besefte ik dat ik het gedroomd had 
Cayenne schreef:Maar is ze nou wel of niet al haar vruchtwater kwijt?
Cayenne schreef:Omdat TS al eerder aangaf dat ze het vruchtwater kwijt was, vandaar

Daphne__ schreef:Over het vruchtwater had ik al een bericht geplaatst, overheen gelezen??
Maar een hoogdrachtige cavia naar de dierenarts slepen, of de dierenarts het dier laten onderzoeken, kan grotere problemen geven dan gewoon afwachten.
Zoals ik al zei, ze is nog niet te laat met bevallen en afwachten is GEEN probleem
Echt waar, als het voor Mabel beter is om er een dierenarts bij te halen, dan doen we dat. Maar de stress die het gaat opleveren, terwijl er nog geen sprake is van complicatie's, is slechter dan nog even af te wachten.
Ze eet, keuteld, drinkt, is niet sloom... De jongen zie je nog duidelijk bewegen... Niks mis met haar of de jongen
Kitty1985 schreef:Daphne__ schreef:Over het vruchtwater had ik al een bericht geplaatst, overheen gelezen??
Maar een hoogdrachtige cavia naar de dierenarts slepen, of de dierenarts het dier laten onderzoeken, kan grotere problemen geven dan gewoon afwachten.
Zoals ik al zei, ze is nog niet te laat met bevallen en afwachten is GEEN probleem
Echt waar, als het voor Mabel beter is om er een dierenarts bij te halen, dan doen we dat. Maar de stress die het gaat opleveren, terwijl er nog geen sprake is van complicatie's, is slechter dan nog even af te wachten.
Ze eet, keuteld, drinkt, is niet sloom... De jongen zie je nog duidelijk bewegen... Niks mis met haar of de jongen
Jongen kunnen echt niet 90 uur zonder vruchtwater. Dat is onmogelijk, dan waren ze nu al dood.
Ik denk toch echt dat je je vergist hebt hoor. Dat het gewoon urine is. Als ze veel gedronken heeft dan is de urine licht en ruikt amper
Daphne__ schreef:Klopt, normaal komt het tijdens of na (om het jong) de geboorte. Hebben al meerdere nesten gehad en was er van overtuigd dat het vruchtwater was (Ruik je), heb haar toen direct in haar kooi gezet en dan kan het wel even duren voor het jong ook echt geboren word. Maar als het jong ondertussen nogsteeds niet geboren was, dan zou het dood zijn en vast zitten en dat is niet het geval
Daphne__ schreef:Kitty1985 schreef:
Jongen kunnen echt niet 90 uur zonder vruchtwater. Dat is onmogelijk, dan waren ze nu al dood.
Ik denk toch echt dat je je vergist hebt hoor. Dat het gewoon urine is. Als ze veel gedronken heeft dan is de urine licht en ruikt amper
Dat zeg ik toch ook
(sorry
)Daphne__ schreef:Kitty1985 schreef:O dat had ik niet gelezen. Dacht dat je nog gezegd had dat het echt vruchtwater was.
Geeft niet hoorHad al het idee dat m'n bericht niet opgevallen was.