Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:Ik ben er niet tegen om een pup met 8 weken te laten verhuizen. Het zijn ook echt honden en reageren nagenoeg hetzelfde als een grotere soortgenoot. Ze kunnen best wat hebben en als ze zelfstandig genoeg zijn, zie ik het probleem niet.
Ik vind het alleen jammer dat er zo vroeg met de moederhond gefokt is en dat ze willens en wetens liegen, want het kan gewoon echt nooit de derde loopsheid van dit hondje zijn geweest. Er is wat dat betreft TS wat op de mouw gespeld, die waarschijnlijk best beter wist, maar erg graag het pupje wilde hebben. Maar eerlijk is eerlijk, het is een schatje en ik zou ook héél sterk in mijn schoenen moeten staan...
NathalieW schreef:Dat trillen zou ik me niet te druk om maken, chihuahua's trillen altijd als ze iets leuk, spannend, stom of eng vinden... En volgens de film 'Beverly Hills chihuahua' trillen ze omdat ze de kracht van hun brul kennen![]()
Jolandaa_ schreef:Tja, dat 't hondje nu 8 weken is, weten we wel. Moet ts hem daarom dan maar in de kliko gooien 'want t is toch al te laat'.
Ik moet zeggen dat ik een gruwelijke hekel heb aan chiwawas (water ratten zoals ik ze noem)
maar dit is wel een leukerdje! Mooie kleur en mooi fatsoenlijk hoofd. Geen uitgeknepen cavia. Verder zeg ik niets over de kleren, dat is mijn mening en heb je toch niets aan.
Veel succes met het hondje. Dat het een gelukkig en gezond leven mag hebben.
Helemaal een waar je zo verliefd op wordt.hetbommeke schreef:Tsjaaa, ik heb een dubbel gevoel bij dit topic...
Het eerste wat er in mij opkomt is, wat een lieve, leuke pupselHelemaal een waar je zo verliefd op wordt.
Maaarrrrrr... ik heb ook het andere topic gelezen en met in mijn achterhoofd de tips en opmerkingen die daarin zijn gegeven, heb ik met dit topic toch een nare bijsmaak.