Maar vind idd van een golfplaats je nog niet eens zo''n slecht idee. Maar kwa hitte in de zomer is het dan idd wel heel warm. Vanavond meer updates hiervan
En foto's !!! Dus nog even wachten. Ben nu namelijk aan het werk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar vind idd van een golfplaats je nog niet eens zo''n slecht idee. Maar kwa hitte in de zomer is het dan idd wel heel warm. Vanavond meer updates hiervan
En foto's !!! Dus nog even wachten. Ben nu namelijk aan het werk.

GamblersCup schreef:Ok, nu krijg ik een idee omdat ik het zie. En nu zeg ik het hier ook, ik vind het klein. Sorry TS, maar een konijn moet óók ruimte hebben om een rondje te rennen/hopsen en als ik ze hier af en toe zie gaan...
En ik weet dat veel konijnen het slechter hebben (voordat we dat weer als argument krijgen), maar dat wil niet zeggen dat dit een paradijs is/wordt. Je hebt zo'n enorme tuin, ik vind dit eerlijk gezegd echt een beetje jammer.

GamblersCup schreef:Ok, nu krijg ik een idee omdat ik het zie. En nu zeg ik het hier ook, ik vind het klein. Sorry TS, maar een konijn moet óók ruimte hebben om een rondje te rennen/hopsen en als ik ze hier af en toe zie gaan....

xx_Horsiex schreef:]
Ik word hier een beetje moe van, de TS doet verschrikkelijk haar best om goed te zijn voor de konijnen, ze op te vangen, ze ruimte te geven, en nog commentaar geven. Ze kan ze ook allemaal in bos loslaten, weet je hoeveel mensen dat doen?
I.P.V. iedere keer maar commentaar te geven op mensen die wel hun best doen, ga lekker commentaar geven op mensen die er helemaal niks aan doen.
GamblersCup schreef:xx_Horsiex schreef:]
Ik word hier een beetje moe van, de TS doet verschrikkelijk haar best om goed te zijn voor de konijnen, ze op te vangen, ze ruimte te geven, en nog commentaar geven. Ze kan ze ook allemaal in bos loslaten, weet je hoeveel mensen dat doen?
I.P.V. iedere keer maar commentaar te geven op mensen die wel hun best doen, ga lekker commentaar geven op mensen die er helemaal niks aan doen.
Oh, dus omdat TS "haar best doet" mag ik niet zeggen dat ik het klein vind? En omdat andere mensen wel eens een konijn in het bos loslaten, is dit niet klein? Vat ik niet helemaal. Ik kon me niet helemaal voorstellen hoe groot het werd dus heb ik netjes gevraagd en afgewacht en tja, het eindresultaat valt mij gewoon tegen, had echt gedacht dat ze meer ruimte zouden krijgen. Ik vind dit te klein voor een konijn, aangezien ik hier zie hoe vaak ze een sprintje trekken. En dat kan niet op zo'n postzegel. En dat vind ik jammer.
Maar goed, zulke mensen als jij kom je overal tegen, TS is heilig "want ze doet haar best"... tja, niet iedereen doet het perfect, ook al doen ze hun best.
De gemiddelde ruimte die ze hier hebben is zoals op de foto waar het hok in de hoek staat en het eerste gaas vooraan. Dat vond ik al wat smalletjes voor (hier) 2 konijntjes, maar dat schijnen 4 (!!!) hokken te worden.
Nou ja, mijn mening, ga vooral door met TS heilig verklaren, ik heb andere ideeen over "dieren de ruimte geven wat ze nodig hebben". Ieder voor zich toch!
__Lauraa schreef:ik volg al een tijdje stil en vind het echt super mooi worden ts! mijn complimenten want niet veel konijnen hebben het zo goed. ik vind het eigenlijk helemaal niet klein, het is misschien niet heel groot, maar de konijnen kunnen hier prima in leven en prima een sprintje in trekken. daarnaast mogen ze ook nog los lopen in de tuin en dan hebben ze ruimte genoeg om een sprintje te trekken. mijn complimenten
ik volg!