Wat een verschrikkelijk lieve en schattige foto's. Ik wens Piep en haar nijnenmoeder en -tante alle goeds toe. Geniet ervan en ik hoop dat het een hennetje is.
Amable
Geplaatst: 26-04-12 21:48
Dat was dus een super ingeving! Leuk, zo'n moederkloek! Ook fijn voor haar dat ze nu weer iets heeft om voor te zorgen je moet vaker kuikens vinden
Ahhhhh zo schattig! Goed die kan kiezen tussen een warmtelamp en konijntjes!
Super leuk
ambre
Geplaatst: 26-04-12 21:55
Wat een heerlijk gezicht zeg!Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat met de ontwikkeling vh kuiken. Ben benieuwd of het wel 100% kippengedrag gaat ontwikkelen. Maar tam wordt hij zeker!Je zit zeker iedere vrije minuut voor de kooi?
Anoniem
Geplaatst: 26-04-12 22:02
Ow kijk dat dan schattig en fluffie zijn *totaal afgeleid van al het huiswerk *
Wat een geweldige mama voor het kuikentje. Hopelijk is het geen haantje en kan ze gewoon blijven als ze groot is!
Inderdaad Ambre, maar hij heeft wel zijn eerst levensweek(en?) bij mama kip doorgebracht. Scharrelen doet ie allesinds al! Vanals dat het weer wat beter is, mogen de nijntjes naar hun nieuw buitenverblijf, en dan mag babykip ook mee, om daar helemaal kip te worden. En inderdaad ik breng er heel veel tijd mee door! En ik hoop ook écht dat het een hennetje gaat zijn, ik ga het toch moeilijk hebben als k hem terug zou moeten afgeven!
Wat een heerlijke fotos ik hoop dat je nog meer topics maak ben benieuwt hoe dit allemaal blijft gaan maar kuikentje voelt zich helemaal thuis bij zn nieuwe mama en zus
Ik heb ooit 3 kuikentjes met de hand grootgebracht, mama was ook gepakt door een vos. Die zien allemaal gewoon kippengedrag gaan vertonen! En die hadden geen mamanijn, maar ik nam ze vaak op schoot en legde er mijn handen over, en die sliepen dan echt onder mijn handen als ik tv keek
Ik kom eigenlijk nooit op dit deel van bokt, maar zag het topic via de bokt facebook. Dit is echt te schattig! Ik hoop dat het goed met de kleine blijft gaan, en hij/zij maar snel groot mag worden!!
Ik smelt gewoon bij die foto's. Zo'n hoog aaaaawh gehalte.
Sterre
Geplaatst: 29-04-12 23:39
Noek__ schreef:
Dit is wel een heel aandoenlijke foto !
Lijkt me al byzonder als één nijntje een kuiken adopteerd, maar twee is natuurlijk de top. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat kuikentje uitgroeit naar een mooi hennetje (vanaf wanneer kan je te weten komen/ kun je het zien of het een haantje of een hennetje is?).
't is alweer eventjes geleden dat ik hier iets postte, maar ik was op weekend. En jaja, klein kuikentje mocht mee, inclusief de twee mama's. Maar het was dus heel moeilijk om foto's te nemen, maar morgen verwen ik jullie met een nieuwe hoop foto's van het koddige stelletje!
Wat onzettend lief! deze blijf ik echt volgen. Volgens mij word het een half kippetje/half konijntje zie haar/hem al stampen met zijn pootje:D Maar goed dat die zoon lieve pleegmama heeft!