ik moest mijn eerste nestje ooit, al meehelpen incl. uitzuigen en wrijven om het kitten weer op gang te krijgen kitten lag in stuit en het koppie was veelte groot
JolandaS
Geplaatst: 18-03-12 13:13
Gefeliciteerd! Kost wel wat moeite maar dan heb je ook wat. En eigenlijk heel sociaal dat ze tot het weekend gewacht heeft. Ben heel nieuwsgierig naar de foto's.
gelukkig leeft alles en doen ze het goed, hopenlijk blijft dat zo, ook voor Tessa zelf.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-12 15:27
Zo mag ik jullie voorstellen aan het C-nest!
De Chocolaatjes!!
Er zijn veel thema's door onze gedachten gegaan maar het moesten toch de chocolaatjes worden. We hebben dus voor een chocolade thema gekozen en alle kittens hebben een chocolade reep naam.
Op volgorde van geboorte:
Belle Fae's Cherry Blossom - 102 gram - poes Milk chocolate and coconut shell with liquid cherry center
Belle Fae's Prince Polo - 100 gram - kater Chocolate covered wafers
Belle Fae's Lotte Ghana - 100 gram - poes Milk chocolate “with extra cacao”
Belle Fae's Rocky Road - 104 gram - kater Marshmallow topped with cashews and covered with Chocolate
Belle Fae's Ivory Mountain - 98 gram - kater Chocolate with macadamia nuts
Tessa geniet echt, ze ligt de hele tijd te spinnen. Ze ligt lekker met d'r poot over d'r kittens te slapen en heeft al goed gegeten. De kittens zijn heel pittig! Ze drinken flink en duwen elkaar al van de tepel af. De melkproductie komt ook al op gang want ze zijn al een paar gram aangekomen. En dat terwijl ze nog vrij nat waren met het wegen.
Lenthe is ook al aardig dik, maar nog heel flubberig. Ben benieuwd. Ik heb nu niet het idee dat daar veel inzitten, ja veel eten. Maar we zullen zien hoe dik ze nog wordt.