Geweldig vonden ze die! Mijn hoek inkruip hangmat is gebombardeerd tot slaap plek Ze zijn nu op ontdekkingstocht in de kooi. Ik zal je vandaag of morgen even een foto PB'en
hahaha, k heb ook al hele gave foto's... geen idee hoe ik ze moet plaatsen:S
susupluus
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-11 09:42
miranda: ik vind het leuk om foto's te zien, dus hier even een uitleg van foto's plaatsen: 1. je zet de foto's op de computer 2. je zet de foto's op mijnalbum.nl (hier heb ik ze opstaan) 3. je opent de foto in het albumpje die je hier wil laten zien. 4. je klikt met je rechter muisknop op de grote foto, dus niet de kleine rechts. 5. je klikt dan op: open in nieuw tablad 6. je kopieert de site naam (van het nieuwe tablad) dus dan krijg je dit bijvoorbeeld: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHWUK6ZY.jpg 7. als je een nieuw bericht plaatst op bokt zie je erboven ook 'img' staan. je moet de site dan selecteren en daarop klikken.
als dit niet lukt heb ik hier nog een uitleg:
1) Ga naar mijnalbum.nl en open het album 2) Je komt in het scherm waarin je kunt bladeren (dus je hebt nog NIET een foto vergroot om beter te bekijken). Klik in dat scherm met je rechtermuisknop op de foto die je wilt, dus dat doe je op de "kleine foto". 3) Je ziet dan een lijstje, kies "eigenschappen" helemaal onderaan 4) Je krijgt een grijs popup schermpje waar ergens een pad staat , dat er ongeveer zo uitziet: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCWHLAVF.jpg 5) Dat selecteer je helemaal, zonder spaties. Doe terwijl het geselecteerd is CTR+C (= kopieren) 6) Ga naar Bokt en kopieer het in een reactiescherm (doe ik met CTR+V). 7) Ga naar het voorbeeldscherm van je bericht 8) Selecteer de tekst daar nogmaals en klik op Img
en je hebt de foto's! hoop dat het lukt en duidelijk genoeg is.
wat lief van je , ik ga es ff kijken of het me lukt...
miranda_84
Geplaatst: 23-02-11 20:17
okeej ik denk dat het me gelukt is:
hij was erg nieuwschierig naar me mond , we hebben ook nog andere foto's ,maar denk niet dat iedereen die kan waarderen. sommige zullen het vies vinden. laat ik het zo zeggen hij vond me mond erg intressant:P hahah
hier nog wat foto's van mijn oude ratjes toen ze zo jong waren...
zoals je ziet lijkt de "grijze" erg op de 2 die we nu hebben... deze 2 oude ratten zijn trouwens erg oud geworden.. haast 3jr..
@ suus , thanks voor je advies.. zodra ik weer foto's heb plaats ik ze gelijk:P hahaha nu snap ik em...
paxine
Geplaatst: 23-02-11 20:53
Geweldige foto's! Laat die andere ook maar zien hoor .Zo vies zal het vast niet zijn Één van mijn mannen is ook gek op m,n mond en als ik niet uitkijk slik ik hem eerdaags nog in Grappenmaker
miranda_84
Geplaatst: 23-02-11 21:03
okeej , je vroeg erom:P
het was zo grappig dit , ik mocht me mond niet weg draaien , dan pakte ie me echt vast aan me lip met zijn pootje en draaide die gewoon me hoofd om..
ps: nog steeds geen namen...:S iemand een idee?? , geen normale , maar aparte , die bijna niemand heeft..
hahaha , amandelen heb ik ook niet... was erg grappig dat is zeker..
paxine
Geplaatst: 23-02-11 21:59
Geweldig! Ja dat doet mijne ook hahaha! Wat is daar nou vies aan? Hij poept toch niet in je mond.....toch?!
Mijn grijsje heet "Bluey" de andere moeten we nog bedenken....erg moeilijk vind ik zelf Ik zat te denken aan Harley of Haley maar manlief is er nog niet uit haha!