Aaaah wat zijn ze leuk! Die koppies, om verliefd op te worden.
Ben zelf Schoonebekers gewend (vrijwilliger kinderboerderij) dus die hebben van zichzelf al wat meer ramskoppen en we hebben sinds een maand of twee ook een rammetje van bijna 1 jaar en die moest ook leren dekken. Wat ik zo jammer vind is dat ie niet zulke mooie hoorns zoals deze ram heeft!
Ge-wel-dig! Ook echt van Quessant naar Croissant schapen... Heb er met mijn ouders heerlijk om zitten te lachen, die bijschriften bij de foto's zijn goed gevonden! Verder zijn het ook echt prachtige foto's, zo scherp en de schapen steken zo lekker sterk af tegen de sneeuw. Prachtig
(commentaar van spatter met haar schaap, ook mooi )
Neptunus
Geplaatst: 10-12-10 15:20
geweldige beesten zijn het he !!! heb op een kinderboerderij gewerkt en daar hadden ze deze schaapjes ook , ze zijn echt geweldig. ze hebben echt een lekker smoeltje erop staan en het lijkt alsof ze lachen
Sylvia_muis
Geplaatst: 10-12-10 15:23
Wat een geweldige schapen zijn dit Normaal heb ik helemaal niks met schapen, maar deze zijn wel erg leuk
Durante
Geplaatst: 10-12-10 15:29
haha ik zag dit topic en dacht niet meteen aan schaapjes ofzo,maar aan broodjes-Croissantjes,en dacht euhh sneeuwcroissantjes..? zijn dat nieuw eetbare broodjes ofzo? Maar leuke beestjes hoor, echt lief