Jongens, ik heb mij eens even in de medische kant van de Beesies verdiept, ik open morgen mijn speciale Beesiekliniek al. Komt helemaal goed.
Voor het plakstripprobleem is een postersticker wel een goede oplossing, helaas is dit tijdelijk, dus je moet wel iets aan het onderliggende probleem doen. Leg je Beesie daarvoor even lekker op een warm plekje en geef hem genoeg vitaminen. Van de warmte wordt z'n plakstripje weer wat kleffer en de vitaminen helpen zijn lichaam weer nieuwe plak aan te maken. Dan komt het vanzelf goed!
wat geef je hem/ haar kwa voer? en is dit bij de ah te halen?
Euroshopper producten, en hooi. Ook viooltjes vind Beesie wel lekker
BiBiQ
Geplaatst: 06-06-10 22:17
Ik vind nou niet dat je echt veel moeite doet om de gepaste voeding aan je Beesie te geven hoor. Zeker AH hooi. Dit is niet goed. Je kan het beter vers bij de boer halen, dit bevat meer vitamines en mineralen.
Geef je 'm wel extra Beesie-vitamine?! Dit is bij de betere Beesie-speciaalzaak te verkrijgen!
Laatst bijgewerkt door BiBiQ op 06-06-10 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
1 keer in de maand? Heb je de verpakking van de Beesie-Vitamine wel gelezen?
Hierin staat toch duidelijk vermeld dat het elke dag moet worden toegevoegd aan vers drinkwater!
Nummus
Geplaatst: 06-06-10 22:20
Oh trouwens, viooltjes zijn goed voor ze op z'n tijd maar alles met mate. Anders krijgen ze gedragsproblemen.
Tuc
Geplaatst: 06-06-10 22:21
Ah, super lief. Mag ik vragen hoe oud ze is?
BiBiQ
Geplaatst: 06-06-10 22:22
Vind het ook wel jammer dat mensen hun Beesie niet bij hun dieren vermelden in hun profiel. Zijn Beesies niet goed genoeg?
Desty
Geplaatst: 06-06-10 22:22
ik denk dat je dan andere vitamines hebt.. de gene die ik altijd heb hoeft maar 1 keer in de maand! dat is veel gemakkelijker
edit: ik heb ze zelfs in mn onderschrift staan! maar dat gaat moeilijk als je er geen hebt ik heb trouwens wel een opvang/pension/asiel van beesies dus mensen die interesse hebben ?!
Laatst bijgewerkt door Desty op 06-06-10 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt