als je Mamma toch al veel gedoogt
kan je misschien wat dons halen uit haar donsendekbed en weer dichtnaaien, zo heeft Ietie lekker van dons om zich heen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ach, als hij wat ouder is dan zal je het vanzelf wel zien.
SofieHavan schreef:

Francis schreef:SofieHavan schreef:
Deze site gaf je zelf al.
Ik neem aan dat je deze pagina dan ook kent... http://www.zwartevogels.nl/waarom_niet_zelf_houden.html
'Tuurlijk is het leuk, zelf een vogel opkweken en complimenten als het lukt, maar bedenk goed wat je doet, zeker met kraai achtigen... soms is dood laten gaan beter... http://www.zwartevogels.nl/soms_laten_sterven.html
(en dit bericht plaats ik dan niet zozeer om jou, je lijkt te weten waar je mee bezig bent, maar meer voor al die mensen die het ook wel leuk en schattig lijkt, zo'n beestje (welk beestje dan ook, egeltjes, eekhoorntjes enz.) op te vangen).
)
Straks mijn broer eens tonen hoe het moet aangezien ik morgen een SGW wedstrijd heb en hij hem dus moet voederen. Als ik 2u wacht met eten geven heeft ie goed honger en lukt het gemakkelijk... ik begin te fluiten en Ietie doet z'n bek open, ik spuit een beetje binnen, wacht eventjes tot hij geslikt heeft en begin opnieuw te fluiten
tot z'n bekje dicht blijft!
best grappig, staan m'n moeder en mijn broer mee te fluiten
SofieHavan schreef:Het is waar, dit wordt waarschijnlijk een dier die niet met zijn soortgenoten gaat kunnen leven...
Succes. 
Eightlegged schreef:SofieHavan schreef:Het is waar, dit wordt waarschijnlijk een dier die niet met zijn soortgenoten gaat kunnen leven...
En dan is het de vraag of je dat deze vogel aan moet doen, omdat jij het niet over je hart kan verkrijgen om hem dood te laten gaan/in te laten slapen. Deze vogels leven lang (mits hij het haalt natuurlijk) en hij zal waarschijnlijk altijd een buitenbeentje blijven. Dat is geen leuk vooruitzicht.
Ik heb ook kauwen grootgebracht, maar steeds met meerdere dieren van ongeveer dezelfde leeftijd die later samen werden uitgezet. Als blijkt dat een vogel om welke reden dan ook niet fatsoenlijk terug kan naar waar hij hoort dan is het jammer, maar helaas. Het zijn prachtige vogels en ze verdienen een kans, maar het moet wel realistisch blijven.
Niets ten nadele van jou, maar ik vind dit wel iets om over na te denkenSucces.