Cath_16 schreef:Leuk dat je pups hebt, ik heb ook pups van mijn hondje. Die mogen alweer bijna naar hun nieuwe baasjes!
Alleen niet zo slim van je dat je het kleine pupje nu al gaat bijvoeden. Je kan net zo goed haar steeds weer aan de tepel proberen leggen en desnoods s'nachts er een keertje extra uit.
Dat gaat namelijk heel vaak goed ze gaat heus vanzelf wel een keertje drinken.

Met bijvoeden kun je problemen gaan krijgen namelijk er staat ook in de boeken dat je het liever niet meteen al moet gaan doen. Eerst afwachten hoe het gaat, als je ziet dat er geen verbetering in komt dan pas actie ondernemen.
Wij hebben er ook zo eentje gehad die zwak was en niet goed dronk, ze heeft het helemaal prima overleeft. Ze woog ook relatief weinig en was de kleinste.
Door haar steeds aan te leggen de hele dag door en om 3 uur s'nachts is het helemaal goed gekomen.
Zeker het eerste uur is het belangrijk dat ze goed drinken,
nummertje 2 wou niet drinken en hebben we toen met de fles drinken gegeven.
Ze zoog ook niet enz, gisteren ging het goed met nummertje 2 helaas ging het vanacht minder.
Eerst ging het heel goed, is mama er om 4 uur nog even uitgeweest om drinken te geven enz.
Vanmorgen werden we wakker en is ze overleden..

Over dat ene van niet rasechte Chihuahua's, ik vind best dat je dit een Chihuahua kunt noemen?
Misschien hebben ze geen stamboom maar de moeder van de moeder had het wel & de vader heeft het ook.
En als ze persee willen weten of het een echte is, moeten ze er een met stamboom kopen!

Ik zal straks foto's maken!
Ze zijn zó leuk en schattig!