Maar goed topic gaat over valkjes niet over leeftijden

Erg interessante foto's van Lotus en wat een gave filmpjes van Saffier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Cayenne, wil je vaak foto's plaatsen van Saffier? Maar vooral dat hij zingt en praat, dat vind ik echt super!
Echt leuk dat je zo'n band met hem hebt, kwam pasgeleden een meisje tegen met een vogel, dat dier ging ook echt heel vaak met haar mee, op haar schouder. Maar hij was wel eenkennig, hij wou niet dat ik hem aaide. Heb het ook niet gedaan toen, natuurlijk.
Cayenne schreef:Yamcha schreef:Cayenne, wil je vaak foto's plaatsen van Saffier? Maar vooral dat hij zingt en praat, dat vind ik echt super!
Echt leuk dat je zo'n band met hem hebt, kwam pasgeleden een meisje tegen met een vogel, dat dier ging ook echt heel vaak met haar mee, op haar schouder. Maar hij was wel eenkennig, hij wou niet dat ik hem aaide. Heb het ook niet gedaan toen, natuurlijk.
Vaker foto's plaatsen ben ik zeker van plan![]()
Saffier is ook eenkennig, maar hij vind het niet erg wanneer iemand anders hem kroelt, al heeft ie wel mij het liefste. Bij gebrek aan beter wil ie zich nog wel door een ander laten aanhalen en hij gaat ook wel bij anderen zittenHet gaat de laatste tijd eigenlijk steeds beter. Ik vind het wel leuk wanneer hij bij anderen zit.