jepsica schreef:Neeeeee lotje moet bij jullie blijven
Wie's Lotje??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HBVisser schreef:Mijn mening doet er zeker wel toe, maar we hebben na de twee slachtkonijnen die ik gered heb en de drie kippen die erbij kwamen een grens getrokken. Samen!
Ik heb al drie poezen.
Ik ben heel makkelijk, ook al zou ik er tien hebben dan vind ik het nog leuk. Ik kan me heel goed voorstellen dat mijn vriend daar anders over denkt.
Uk wordt niet zomaar bij de eerste de beste herplaatst. Ik denk dat Uk het best op haar plaats is bij mensen met andere katten en een hond. Dat vind ze erg leuk.
Lola wil met iedereen mens of dier wel zo lekker knuffelen en zoenen. Helaas voor Lo willen mijn poezen dat niet met haar. Ze krijgt ook regelmatig klappen. Maar deze Uk vond het meteen geweldig en zoekt Lo echt op als ze moe is.
Als ik er niet bij ben zijn ze trouwens niet samen hoor. Lo is een scheet maar als ze slaapt rolt ze er zo bovenop. Niet goed voor Uk, 40 kilo op dat kleine lijfje.
Ik schat Uk toch nog jonger, 11 weken hooguit...
HBVisser schreef:Oh.....en ik ken het boekje. Ik weet ook waarom Lola zoveel liefde kan geven. Dat komt omdat ik oneindig veel van Lola houdt.
Laika schreef:HBVisser schreef:Oh.....en ik ken het boekje. Ik weet ook waarom Lola zoveel liefde kan geven. Dat komt omdat ik oneindig veel van Lola houdt.
Lijkt me ook ontzettend moeilijk om van deze hond te houden
Wát een heerlijk dier!![]()
Tis wel een slaapkop geloof ik hé?
Weet je trouwens dat de foto's in je profiel het allemaal niet doen?