[Foto] Lambo SCHAAP @ tv opname's Hilversum stad!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

[Foto] Lambo SCHAAP @ tv opname's Hilversum stad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 18:44

Voor foto’s scrollllll naar beneden.

Maandag 10 Maart ben ik met Lambo naar Hilversum geweest voor opnames voor een nieuw programma van sbs 6. Mijn ouders wilde ook wel graag even mee kijken en ook mijn buurjongetje/verzorgertje van me shet mocht zomaar vrij van school.

Dus Maandag ochtend vroeg alle spullen in de auto gezet we hadden 2 hindernissen mee en nog een vloerkleed waar Lambo uiteindelijk op zou moeten gaan liggen.
Als laatste de trailer er achter en Lambo in de trailer gedaan.
En zo gingen we onderweg naar Hilversum.

Omdat het voor Lambo toch wel een Lang reis zou worden zijn we onderweg nog een paar keer gestopt. Lambo even de riem omgedaan zo kon die mooi even er uit en wat eten.

Toen we eenmaal in Hilversum aan kwamen moesten we de auto in een parkeergarage parkeren. We stonden nog maar net stil of 2 auto’s verder gingen ineens alle deuren open en kwamen er meteen 4 meiden aan gelopen om te kijken wat er in ons karretje zat. Ze moesten wel lachen en helemaal toen ik Lambo er uit haalde.
Daar stonden we dan midden in Hilversum met schaap in een parkeer garage.
Afbeelding

Om de parkeergarage uit te komen moesten we met Lambo een steile trap op of met de lift. De liften waren erg ruim dus zijn we met Lambo maar de lift in gestapt. Er stonden een paar mensen om heen die ons toch wel heel raar aan zaten te kijken toen we met schaap de lift in stapte.
Toen we de lift weer uit liepen stonden we voor de ingang van een supermarkt. Daar stond net iemand te spelen op zijn harmonica. Hij stopte meteen toen die Lambo zag (zijn mond viel echt open) en speelde weer verder toen wij de gang van de supermarkt weer uit waren. Het was daar erg druk met mensen en het is gewoon jammer dat ik geen foto van de gezichten van die mensen heb.

We liepen een klein straatje door en toen stonden we bij de achterkant van het theater. We moesten dus nog helemaal om het theater heen vlak langs een drukke weg. Veel mensen keken ons aan en zwaaide en toeterde. Tja zo vaak zie je denk ik geen schaap midden in een drukke straat van Hilversum.

Eindelijk na een lange reis van een paar uur waren we voor de ingang van het theater. Maar daar aangekomen bleken ze nog niet helemaal klaar te zijn we moesten nog maar even wachten. Na ongeveer 10 min gingen de deuren open en kwam er ook meteen een camera ploeg naar buiten. De andere kandidaten gingen naar binnen om zich in te schrijven maar ze vroegen of ik nog even buiten wilde blijven voor het filmen.

Zo moest ik nog even 3 keer van de ene kant de straat in lopen en nog 2 keer van de andere kant. Trap op, trap af, halverwege de trap even blijven staan en als laatste nog een paar vragen beantwoorden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Achter in witte shirt is Danny Rook

Afbeelding

Afbeelding

Toen dat er allemaal opzat konden we naar binnen. En hoewel Lambo buiten helemaal niet had gepoept was dat natuurlijk het eerste wat die binnen deed.

Tja daar sta je dan midden in de gang met een schaap en poep op het vloerbedekking. Komt er meteen weer een camera ploeg aan. Dit keer was het Victror Brand die mij de vragen stelde naja vragen…….Heeey Chantal Is dit jou schaap?… Ja…. En die keutels?…..Die zijn niet van mij zei ik nog. Haha hij moest wel lachen het was erg gezellig daar. Ondertussen waren er al wel een paar mensen door de poep gelopen en lag de halve gang onder de poep. Ze zouden wel iemand regelen die het op ging ruimen.
Afbeelding

Toen ben ik me maar in gaan schrijven en daarna begon het wachten. Mijn ouders gingen met het publiek mee naar binnen en ik ging met Mark (buurjongen) achter de schermen.
Daar hebben we gezellig met de andere kandidaten gesproken en af en toe kwam er weer een camera ploeg langs voor vragen.

Iedereen oefende nog met zingen of dansen (er deden in mijn ronde verder geen dieren mee). Lambo stondt gezellig tussen tafeltjes en de mensen in en had het prima naar zijn zin.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Danny Rook in wit shirt

Hij vond de aandacht geweldig en heeft uren om zich heen zitten kijken. Na ongeveer 2 uur wachten werd die toch wel wat moe. Ik ben toen met hem naar een rustiger hoekje van de ruimte gegaan. Daar moest die maar even gaan liggen. Toen ik er naast ging zitten legde die zijn kop op me schoot en gingen zijn oogjes dicht.

Hij heeft niet lang kunnen slapen want na 10 min werd er geroepen dat wij op moesten. Dus mijn buurjongetje al vast het podium op de hindernissen klaar legen en ik moest nog een praatje houden met Gerard Joling. Volgende mij was die een beetje bang voor Lambo en hij maakt nog een domme grap over Gorden en Lambo dat die op elkaar leken of zo (goh is duidelijk dat ik hem niet zo mag Knipoog ) Maar daarna moest ik op.

Het was echt leuk om te zien die hele zaal zat vol en al die mensen klappen. Zat voor aan mijn publiek met spandoek omhoog “Chantal hier zitten je fans!” En in het midden zat de jury op een verhoging. Ik was verder helemaal niet zenuwachtig en Lambo liep ook rustig naast me of het de normaalste zaak van de wereld was.

Henk-jan begon als eerst of ik mijzelf en het schaap even voor wilde stellen. Na dat te hebben gedaan moest ik van Patrica Paay even vertellen wat Lambo allemaal kon en een klein kunstje laten zien. Dus nadat Lambo 1 keer netjes poot had gedaan mocht ik beginnen. (De jury vroeg nog gaat die dat allemaal doen. Dus ik zei al ik HOOP het Tong uitsteken )

En toen ging het mis…De muziek ging in eens van uit het niets zo hard aan dat Lambo schrok en het podium afrende. Daarna lokte we hem het podium weer op maar hij was nog te bang om wat te doen. Daarna deden ze de muziek wat zachter en ik merkte dat Lambo rustiger werd. Op dat moment drukte de eerste Jury op het kruis waar door Lambo weer schrok door een nog veel hardere zoemer. Toen was het helemaal over en was het wachten op de volgende 2 zoemers voor ik moest stoppen. Ik probeerde nog of Lambo wilde gaan liggen en het hele publiek hoordeje zachtjes lig, toe maar en je kan het roepen. Dat was erg leuk om zo op die manier te horen. Maar hij deed het niet en daar gingen de andere 2 zoemers vlak na elkaar. Daar van schrok Lambo ook weer en rende die weer het podium af. Dus ik wilde achter Lambo aan lopen maar werd door Henk-jan terug geroepen. Hij vroeg of ik nu boos op Lambo was.. Natuurlijk niet!

En zo gingen we het podium weer af zonder dat die iets gedaan had. Eenmaal weer terug achter de schermen moesten we op mijn ouders wachten die nog in de zaal zaten en rond 6 uur konden we terug naar de auto. Dus weer met schaap terug de stad door, de lift in en parkeergarage door.

Dus om een lang verhaal kort te maken was het echt een hele leuke dag om mee te maken heb veel gezien, Lambo vond het ook erg leuk op de harde muziek na. En de meeste mensen vonden het toch leuk zo’n mak schaap op het podium en in de pauze om zien en vooral te aaien.

driebergen

Re: [Foto] Lambo SCHAAP @ tv opname's Hilversum stad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:50

Goed verhaal zeg!!!!
Wat sneu dat Lambo zo schrok van de muziek en de zoemer... logisch ook natuurlijk!
Had ie het niet warm in zijn winterjas met al die camera's en lichten?

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:51

Ik heb bijna elke keer als ik de reclame hoorde aan lamboo gedacht. Jammer dat hij plankenkoorts had maar ach, anders moest je nog een aantal keren terug.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:51

Wat een gaafe ervaring!
Wel spannend voor zon schaapje!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 19:43

Het was niet heel erg warm daar binnen dus het viel wel mee. De vacht bij schapen zorgt er niet alleen voor dat die het niet koud krijgt maar zorgt er ook voor dat die het niet te warm krijgt. Ook hadden we er een emmer water staan zodat die altijd kon drinken.

Hier nog een paar foto's die kreeg ik wat later door gestuurt.
in de parkeergarage
Afbeelding

Wachten op de lift.
Afbeelding

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 19:49

Wat leuk!!!
Leuke fotos ook, wat een belevenis voor zo'n schaap!
Ach ja, het is natuurlijk ook doodeng als die muziek zo hard aan gaat! Ik vind em al stoer omdat ie door die parkeergarage heeft gelopen en daarbinnen met al die mensen en camera's Haha!
En dan die vraag van Henk Jan, of je boos was, hahaha, die snapt er volgens mij niet zoveel van!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:10

Leuke foto's!
Lambo is gewoon stoer! jammer dat hij zo schrok van de muziek, dat ze daar niet een beetje rekening mee hebben gehouden.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:15

Wat een leuk verhaal!
Dat was wel een leuk avontuur!
Wel jammer dat hij zo schrok van het geluid! Maar ja, kan hij ook niets aan doen!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:45

Owjee toch, wat jammer!!!!!
En Lambo kan zo veel!

Nouja, het is iig een onvergetelijke dag geweest. Lachen
Geef Lambo nog maar een extra knuffel van me.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:51

hoe super leuk Haha!

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:14

Hahahaha ik vind het echt geweldig wat je allemaal met je schaapie doet ROFL

Jammer dat Lambo zo schrok, maar het is toch weer een leuke ervaring geweest als ik het verhaal zo lees.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:25

Oh arme lambo.. Jammer dat hij schrok.. Dat koppie ook geweldig Haha! Haha!!! hij kijkt ook echt of het de normaalste zaak van de wereld is Huilen van het lachen ROFL

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 12:39

Het is idd wel een hele leuke ervaring geweest.

En Lambo deed de hele tijd of het de normaalste zaak van de wereld was... voor hem is dat ook wel een beetje zo, ik bedoel hij is opgegroeit in huis, loop vaker over staat, het enigste wat nieuw was was de lift. Tja en dat vond die ook niet zo bijzonder....
Voor Lambo was dit ook gewoon een leuke dag zo tussen de mensen. Hij vind mensen nog steeds veel leuker dan andere schapen, hoewel die er waar schijnlijk wel een broertje of zusje bij krijgt Haha!

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 12:48

Ooh ik heb goed kunnen lachen. Vooral met dat stukje van de lift Huilen van het lachen

Wel hele jammer dat je show niet goed ging!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:09

Spijtig van die muziek dat men daar niet even aan gedacht had, en dat er dan op die buzzer gedrukt werd terwijl hij al bang was... Nergens voor nodig toch. Ik blijf je schaap helemaal geweldig vinden, echt cool om te zien hoe rustig hij erbij blijft.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:14

Tjee, hij wordt hartstikke beroemd! Haha!
Volgende keer even wollige dopjes in de oortjes in geval van rare geluidsman en dan kan hij zo z`n Hillywood-carrière vervolgen Lachen

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:18

Ik ben nog steeds helemaal fan van Lambo Haha!
Heel erg jammer van die muziek! Ik denk wel dat iedereen snapt dat dat voor zo'n beesie niks is..
Wanneer kan ik jullie op TV verwachten? Lachen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:30

Wat jammer dat Lambo schrok! Maar het was vast een ontzettend leuke ervaring Haha!

kimenragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:34

geweldig ROFL

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:36

Prachtig, en zoals hierboven al wordt gezegd: GEWELDIG Haha!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 19:50

Ja volgende keer idd even oordopje mee en bij Lambo in doen.
Die andere man van de jury (Robert eigenaar van een circus) zei nog ja normaal oefenen we met de dieren ook de harde muziek. Maar heb thuis nog even geprobeerd de muziek op zijn hards aan en Lambo keek wel even op maar was verder niet bang. Ik heb thuis dan ook geen boxen van 1 meter hoog waar de muziek uit komt Clown

Het publiek snapte het verder wel dat Lambo gewoon schrok want bij mij begonnen ze nog wel gewoon te klappen terwijl Lambo niks heeft laten zien terwijl ze bij een andere man die moest zingen meteen met zijn allen weg, weg, weg, riepen....vond ik wel een beetje sneu voor die man. Ach gut

28 Maart beginnen de uitzendingen op tv. Ik ben wel heel benieuwd wat ze er van gaan uitzenden.

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 11:11

aaaah, jij kan wel echt alles met je schaapie zeg, eht leeuk Haha!
Ik ben benieuwd of je nog op de tv komt!
Ik zal gaan kijken Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 11:16

Erg leuk hoor, ik hoop dat we je op tv zien Haha!

Verder vind ik het ook meer dan logisch dat Lambo van die muziek schrikt, dat hadden ze daar in de regie toch ook wel kunnen weten denk ik Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 11:20

Wat grappig!! Ga je meedoen met Lambo met Hollands Got Talent? Ik ga daar dinsdag heen met heel veel mensen van school(musical)

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 13:15

@ cyntje: Ze hadden idd wel even rekeneing met hem kunnen houden maar dat hebben ze niet echt gedaan. Ze wisten dat er een schaap kwam maar ze hadden ook verder geen plekje geregeld waar die kon staan... gelukkig vind Lambo het helemaal niet erg om tussen mensen in te staan.
We werden ze het poepen en plassen een beetje zat.... of die niet zindelijk was.. nee want een schaap is gewoon niet zindelijk zoals een hond.
Dat van die muziek vond ik ook wel een beetje dom dat ze daar niet om dachten het was echt te hard voor een dier.. ik moest dan ook als eerste met een dier en ik hoop dat ze er wat van geleerd hebben zodat ze bij eventuele andere dieren die nog na mij moetsen komen de muziek wel wat zachter hebben gedaan.

@ SuusKiiss: Haha ik GA niet mee doen ik DEED mee haha maar ik ben niet door de voorrond's heen gekomen.
Maar jij gaat er morgen dus heen? Ga je alleen kijken als publiek of gaan jullie ook echt wat doen voor de jury?