Het te dikke schattige hamstertje .

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Het te dikke schattige hamstertje .

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:00

Hallo allemaal !

Ik ben Whity ,
1 jaar oud en veelste dik .
Ik eet dan ook echt wel alles , van groente en rijst tot vlees .
Hamstervoer is dan ook niet helemaal mijn ding .
Op dieeet kan ik niet want dan begin ik aan de snoeren en spullen van mijn baas en word ik erg agressief .
Als ik het eten ruik van mijn baas laat ik dan ook meteen weten dat ik der ben door luid te knagen aan mijn kooi .
Ik zag een paar foto's van andere hamsters en besloot mij dan ook maar even te laten zien .
( Foto's helaas van camkwaliteit )

Dit ben ik ik dus Bloos :
Afbeelding

Als ik erg moe ben ga ik vaak in een hoekje liggen of gewoon in de hand van mijn baas .
Afbeelding

Ik heb mijn eigen kooi , maar ook een '' stal '' op het bureau van mijn baas ..
Hier voel ik me dan ook echt een paard Bloos
Afbeelding

Nog even wat eten van de crackers van mijn baasje ..
Afbeelding
Afbeelding

Nou dit was ik dan..
Gegroet !!

Afbeelding

De wereld beroemde dikke hamster !

Skotti

Re: Het te dikke schattige hamstertje .

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:02

wat een heerlijk ding Haha!
Ik zal die van mij ook eens op de foto zetten Haha! ook een dik klein wit monster :d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:09

Ben benieuwd naar de foto's =D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:14

Ah gos... Lovers
Maar zou een béétje afvallen niet beter voor hem zijn??

Ik ga nog wel even TeMmen, dit moet nl op BB-ITP!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:22

Oh sorry ik zou niet weten waar ik dit moest zetten en ik dacht bij beestenboel en verhalen .

Ja maar hoe zou ik dat met een hamster moeten aan pakken ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:24

Ps . dit is een dwerghamster ook nog .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:25

hamster op dieet zetten Knipoog
Vooral hooi gegeven, geen snoepjes geven, en hem niet onbeperkt uit het voerbakje laten knagen (hij heeft toch wel ergens een voorraadje).

Schattig is ie zeker! Haha!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 26-02-08 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:25

Misschien moet je hem toch alleen hamervoer (niet tevee), hooi en groente gaan voeren. Hij is nu namelijk wel heel dik! Knipoog Hij ziet er super schattig uit, maar dit lijkt me niet helemaal gezond! Geweldige foto's met name die laatste, het lijkt wel een witte stressbal, die half plat is gegooid op de tafel! Clown Clown

ikenpaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:27

Wat een grappige tekst erbij en wat een grappige lieve hamster Clown Bloos! Vork !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:28

Mijn hamster hooi eten ? Dat doet hij echt niet .
Ik heb trouwens hooi in plaats van zaagsel in ze kooi liggen , vind hij lekker om in te spelen en slapen maar eten daarvan doet hij niet .

Als ik binnenkom en ik begin te eten dan ruikt hij dat meteen en begint meteen volop aan zijn kooi te knagen , ik ken het dan nooit laten om een klein deel van mijn eten te geven .

Hamstervoer van eergister ligt nog steeds door ze hele kooi heen ..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:30

Dat is je eigen schuld dat ie zo dik is, je moet ook niet toegeven Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:30

Tijgertje86 schreef:
Misschien moet je hem toch alleen hamervoer (niet tevee), hooi en groente gaan voeren. Hij is nu namelijk wel heel dik! Knipoog Hij ziet er super schattig uit, maar dit lijkt me niet helemaal gezond! Geweldige foto's met name die laatste, het lijkt wel een witte stressbal, die half plat is gegooid op de tafel! Clown Clown

Haha geweldige reactie , daar lijkt hij inderdaad wel op .
By the way , hij heeft der zover ik weet totaal geen last van , is nog altijd even snel en sprint hier en daar door mijn kamer heen , als ik dan te weinig eten in zijn ogen heb gegeven lust hij wel een hap van me vinger of van mijn bedrading en dekens .
Zo heeft hij toen ik hem net op dieeet had gezet en perongeluk mijn broek bij zijn kooi had gelegt , hij der een hele gat uit geknaagt .
Ik heb die avond ook niet kunnen slapen van dat geknaag de heletijd ..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:31

dan moet je dus direct ophouden met het voeren van jou eten aan de hamster, want zoals hij er nu uit ziet is echt niet gezond meer Knipoog
Je moet hem echt alleen maar meer hamster voer geven en geen snoepjes meer. En genoeg hooi etc, want als hij eenmaal echt honger krijgt eet hij dat echt wel. en afgewogen hoeveelheden hamster voer Lachen

Vind hem er overigens verder wel heel lief uit zien! Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:33

Mijn hamster at wel gewoon hooi Lachen en hamstervoer kreeg hij niet heel veel (bakje zat nooit tot de rand toe gevuld) en snoepjes kreeg hij niet. Stukje appel was een traktatie voor hem, net zoals zo'n knaagstick. Hij was altijd mooi slank Lachen
Overigens haalde ik het bakje voer ook regelmatig even uit de kooi, zodat hij zijn voorraden op ging eten Lachen

Dik zijn is nooit gezond. Mijn vader heeft ook overgewicht en is gewoon normaal actief, maar dat wil niet zeggen dat het gezond is Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 26-02-08 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:33

ztugwell schreef:
Tijgertje86 schreef:

Haha geweldige reactie , daar lijkt hij inderdaad wel op .
By the way , hij heeft der zover ik weet totaal geen last van , is nog altijd even snel en sprint hier en daar door mijn kamer heen , als ik dan te weinig eten in zijn ogen heb gegeven lust hij wel een hap van me vinger of van mijn bedrading en dekens .
Zo heeft hij toen ik hem net op dieeet had gezet en perongeluk mijn broek bij zijn kooi had gelegt , hij der een hele gat uit geknaagt .
Ik heb die avond ook niet kunnen slapen van dat geknaag de heletijd ..

Ik had een creatieve bui! Haha! Maar ik zou hem toch echt minder voeren, dikke mensen en dieren lever over het algemeen toch korter dan mensen/ dieren die wel op normaal gewicht zijn. Maak anders een voerschema, dat hij de hele dag door kleine porties krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:39

Nu bijvoorbeeld heb ik hem vorige week hamstervoer gegeven en daarna een hele week niks , dat ligt der nu nog .
Dus ik heb vanochtend een stuk banaan neer gelegt , waar een deel van is gegeten .
Net een stuk cracker , en iik denk dat hij dan wel weer een paar dagen met de rest van zijn voer in de kooi kan doen toch ?

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:40

nou dan zal ik even nog wat vertellen ik ben mijn hmaster juist aan het vet mesten Lachen hij komt namelijk door de tralies heen!!!
hij zit nu in mijn aquarium bak van 60cm! er sneu voor hem want hij kan niet klikken(zitten wel takken in) maar anders is hij ben ik bang heel snel kattenvoer!
Twee weken geleden hing hij in mijn klamboe! schrok me dood hihi
Zal vanavond of morgen ff wat schieten Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:41

Wij hebben de kooi destijds hamsterproof gemaakt door er kippengaas op vast te maken Lachen
Werkte geweldig! Daarvoor zat meneer ineens onder in de meterkast Clown Tot zijn dood is hij niet meer uitgebroken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:45

Haha , die hamsters ook .
Die van mij is wel is vaker uitgebroken , omdat ik was vergeten dat hij in me kamer rondliep of domweg de kooi scheef in elkaar had gezet en hij der tussen door glipte .
Dan hoorde ik snachts geknaag aan mijn bed en gerommel , of mijn oma waar ik nu bij woon wou al bijna rattengif gaan neerleggen omdat ze telkens wat hoorde in haar kamer..
Ook een keer zat meneer in mijn oma's der schoen rustig te slapen , en ik maar zoeken waar dat beest was Tong uitsteken
Hij komt altijd wel weer terug , als hij eten ruikt of als ik ze naam erg hoog roep Pling

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:47

Wij hebben een kat, die feilloos meneer hamster kon opsporen Haha!
(kat deed niets, is een dikke schijterd. Ging mooi voor de plek zitten waar el hamster zich had verstopt: ideaal! Haha!)

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:48

Mmm oke! dat ka ik nog proberen ja dankjewel Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:48

Graag gedaan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:54

Nou show some picture's lady's =D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:55

haha die van mij is alleen hene gegaan (en met de biobak mee Nagelbijten / Gniffelen)

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:58

[BB] -> [BB-ITP]