Filmpje schaap @ VD (Lambo)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

Filmpje schaap @ VD (Lambo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 20:48

Vorige week kreeg ik van het dierencastingbureau waar Lambo staat in geschreven in eens een mailtje of ik ook mee wilde doen met Holland's got tallent. Dat is een nieuw programma (soort idols) van sbs6 en ze zouden het wel heel leuk vinden als Lambo ook mee zou doen.

Na lang te hebben na gedacht en wat heen en weer te hebben gemailt met sbs6 heb ik toch maar besloten me op te geven. Mocht het wat worden is het altijd mooi mee genomen, wordt het niks ben ik weer een hele ervaring rijker Haha!

In plaats van dat ik met Lambo auditie moest doen mocht ik ook wel een filmpje mailen omdat ik dan Lambo niet helemaal naar Hilversum hoefde te brengen. Dat scheelde weer een hoop heen en weer gereis. Na aanleiding van het filmpje zouden ze dan kijken of ik door mag naar de voorronde's

En na veel moeite is het me gelukt het filmpje op internet te zetten....
De kunstjes van Lambo:
http://nl.youtube.com/watch?v=FVpUPjHOTpg

Lambo springt:
http://nl.youtube.com/watch?v=otKw5axUoKE

Ik ben benieuwd wat jullie van het filmpje vinden
Laatst bijgewerkt door polbo op 15-02-08 20:55, in het totaal 2 keer bewerkt

MerelxG_R

Re: Filmpje schaap @ VD (Lambo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:49

Wat schattig! hoop dat je door mag! Haha!

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:50

haha geweldig!! Heel orgineel hoor.. succes ermee

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:11

Ik ben en blijf een groot fan van jou schaap.. Je hoort overal dat schapen dom zijn, maar lambo bewijst het tegendeel. Ik heb heel wat topics van jou gevolgt, geweldig!

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:15

daar is lambo weer......Haha! blijft echt leuk om te zien Lachen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:21

Schapen dom? Echt niet Haha! Ik vind jouw schaap echt helemaal geweldig Ja

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:21

Wow, hoe heb je dat geleerd? (PM)

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:23

Wow super knap zeg!!! Echt heel erg leuk om te zien!!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:40

Tong uitsteken whahah gaaf

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:42

Ik vind dit erg leuk.
Ik heb zelf ook zo'n schaap namelijk... Ze is al veertien, dus echt actief zijn we niet meer...maar de dingen in de dagelijkse omgang doen we natuurlijk wel. Commando's als terug en blijf, gebruik ik elke dag, als mijn geiten naar binnen moeten om brok te eten en het schaap buiten moet blijven, omdat ze andere brok heeft. Ook laat ik haar los in de boomgaard grazen elke dag als ik bij de stal aan het werk ben en als ik klaar ben dan komt het commando: Hier...en...terug plaats, zodat ze weer naar haar eigen weitje terug gaat, achter het hek.
Ik wist niet dat er meer schapen waren als de mijne. Ik vind dit erg leuk.
Klauwtjes bekappen doe ik ook staand met mijn schaap en niet op de kont gefixeerd zittend zoals het gebruikelijk is. Ik geef gewoon een commando: sta en blijf...en ik kan de klauwtjes doen!
Ik vind je filmpje erg leuk...maar ik heb nog wel een tip. Als je dit filmpje wilt gebruiken om echt indruk te maken voor het showgehalte (indruk heb je op mij wel gemaakt hoor, zo bedoel ik het niet), maar voor tv zeg maar, dan zou ik er wat meer vaart in brengen en niet te vaak dezelfde oefeningen achter elkaar. Een soort "proefje"zeg maar, waarin je de dingen aan elkaar rijgt in een vlot tempo. En dan ook eens een keer inzoomen op het gezicht van je schaap. Dat maakt het wat gevarieerder om naar te kijken en houdt de aandacht van de kijker beter vast.
Waar beloon jij je schaap mee?
Ik met stukjes wortel...moet namelijk erg oppassen nu ze ouder is, dat ze niet te dik wordt.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips.
Succes er mee verder!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:52

Ik vid het echt een geweldig schaap.. En ik maar denken dat schapen totaal niet intelligent zijn...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 01:08

Oh wat een geweldig filmpje ! Oeh wat is het ook een leukerd ! Haha!! Dat koppie er soms ook bij geweldig Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 01:19

Ik blijf Lambo onwijs gaaf vinden!!! Kwijl

Van mij mag je HGT winnen *LOL*

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 12:23

Bedankt voor jullie berichtjes :D

@ X_orville_X: Hoe ik het allemaal precies heb geleerd weet ik niet het ging bij Lambo eigenlijk een beetje vanzelf. Hij doet iet ik beloon hem daar voor geeft er een comando aan en de volgende keer als ik het commando geef doet die het ook.
Het is eigenlijk net als dat je een hond of een paard iets aan leer goed oefenen. (mocht je echt bij elk kunstje precies willen weten hoe ik het heb geleerd moet je het zeggen dan pm ik wel even de hele lijst ;) )

@ polly2: Heb je soms ook filmpjes van jou schaap ben heel benieuwd hoe andere schapen het doen. kan ik mischien nog wat van leren voor Lambo :P Wat voor ras heb je? Wel leuk zo'n schaap van 14 hoop dat Lambo ook die leeftijd gaat berijken.
Lambo kan ook blijf maar hier heb ik hem nog niet heel goed in getraint het blijft toch allemaal voor de lol. En blijven als die de brokken hoord rammelen werkt toch niet...meestal blijft die nog wel netjes buiten staan met zijn pootjes net niet over de drempel maar duurt het hem te lang staat die gewoon binnen met zijn neus in de ton met brokken en zie hem daar maar is uit te krijgen...geen commando wat dan nog helpt :+

Het filmpje had idd beter gekunt. Ik moest deze week filmen en eigenlijk had ik dus maar 2 dagen de tijd. En Lambo had er nu net deze dagen geen zin in das erg jammer want ik weet dat die het ook beter kan en dat die beter en sneller kan luisteren. Maarja als hij er niet zo'n zin in heeft dan kan ik hem ook niet dwingen ik was allang blij dat die iets wilde doen want die dag er voor (stukje zonder jas aan) wilde die niet meer doen als dat je op het filmpje zien.
Het was ook de bedoeling om een soort van proefje aan elkaar te rijgen alleen kon ik die niet zo snel bedenken...en toen er eenmaal gefilmpt werd wist ik niet meer zo snel wat die nu nog ook alweer allemaal kon. Ik moest ongeveer 3 minuten film aan elkaar hebben, het liefst zonder geknip en geplak en dat heb ik nu. Ook is het zo dat Lambo nooit 2 keer het zelfde doet de ene dag heeft die er zin in de andere dag wat minder soms wil die sommige kunstjes niet doen de andere dag heeft die geen zin in de andere kunsjes...en ik ben niet de gene die hem gaat dwingen het moet wel leuk blijven.
Het showtje had beter gekunt maarja ik weet ook niet wat Lmabo allemaal wel en niet gaat doen als we daar misschien moeten komen. Als ik een heel mooi showtje in elkaar zet en hij blijkt daar niks meer te doen is het ook een afgang.
Wat filmen betreft is dit gefilmpt door een 9 jarig meisje en ik ben allang blij dat het er op staat haha. Lambo had deze week echt geen zin... komt waarschijnlijk omdat die al een hele week niet mee naar buiten was omdat ik het erg druk had met school. Nu kan die weer lekker mee naar buiten dus zal zijn humeur ook snel weer beter worden }>

Lambo beloon ik verder met van alles.... schapen brok, wortel, brood, appel, en als die echt even zijn aandacht er bij moet houden krijgt die een paarden snoepje die vind die zo lekker }:0

Heb jij je schaap ook zelf opgevoed met de fles?

@ Maysie: Aan het hoofd van Lambo kan je vaak zien wat die er van vind. Af en toe heeft die echt zo'n lama hoofd. Ook vind ik die oren zo grappig als die dan vrolijk mee loopt bewegen de oren met het lopen mee. Kan je goed zien als die in het begin aan komt rennen.

@ Cyntje: Het zou wel leuk zijn als ik win :D maar ik verwacht er niet te veel van. Zal me niks verbazen als ik daar ben dat Lambo zo het publiek in loopt en daar even gaat kijken wie er allemaal zijn...maar ja dat zien we dan wel en daar is het een dier voor die zijn gewoon altijd onvoorspelbaar ;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:51

Hey leuk man!!

Jullie vergeten ons niet hè? als jullie beroemd zijn?
We hebben jullie echt nodig 16 Maart Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 20:18

Oh hij blijft leuk he!
Veel succes!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 20:22

Jaa ik ben ook fan van Lambo! Superknap dat jullie dat allemaal kunnen! Ik hoop dat jullie doormogen!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 20:45

hippe schaap *LOL* nog nooit gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 20:51

Wat een superschaap is Lambo toch weer Vork Ik hoop voor je dat je echt door mag naar de voorronde's!! *LOL*

_soraja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:04

haha grappig schaap Tong uitsteken
van mij mag je winnen hoor!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:55

Lamo!!!!
Wat Angela (paintlinger) al zegt, vergeet ons niet.
Kan niet wachten tot 16 maart, dat jullie op de dierenmanifestatie komen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:06

LAMBO! :F Echt briljant schaap. Ik moest op het eind zo erg lachen dat hij zo naastje je pony mee sjokt. Ik denk dat je van voorbijgangers een hoop commentaar krijgt! heerlijk, lol met je schaap! Haha!

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:28

ACH wat leuk Lachen

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:49

Wat een ontzettend gaaf schaap!
Ik ben jaloooeers!
Geweldig! Ook dat ie lekker meeloopt terwijl jij lekker aan het rijden bent. Echt leuk!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:07

Wat leuk zeg. Heb je filmpjes helemaal van voor naar achter gekeken.
Wist helemaal niet dat schapen dat konden en al helemaal niet dat ze konden springen.
ik dacht eigenlijk dat schapen de haren (staart en manen) van pony's eraf aten als ze erbij stonden, maar dat heb ik bij jou helemaal niet gezien.. Smeer je er wat op of bijt het schaap er gewoon niet aan?