Omdat Femke ontzettend stonk (in de uitwerpselen van een andere hond heeft gerold ) heb ik haar vanmorgen maar even gewassen voor de 1e keer. En oh oh wat een drama vond mevrouw zat. Heeft de hele buurt bijelkaar gejankt en gegild.
En dan die oogjes toen de shampoo aan het intrekken was.. Ze kon mij wel wat doen..
En dit is het resultaat!
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 31-01-08 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Aaahh die oogjes Die eerste vooral! Mijn hond heeft ook een ontzettende hekel aan bad. Probeerd ze alle kanten op te rennen en gaat ze schudden zodat je helemaal nat wordt
Wat zal ze nu weer lekker ruiken ... Echt om op te vreten gewoon Wat zou een puppy toch zonder puppy-eyes moeten, dan zouden ze vast een heel stuk minder voor elkaar krijgen haha maar ja, ff doorbijten en nu heeft ze resultaat; als ze zo lekker gewassen is kan iedereen vast al helemaal niet meer van dr afblijven met knuffelen
Haha oowh wat een leuk beestje zeg! Lijkt qua kleur en oogopslag helemaal op onze lab! Alleen is die 9jaar ouder dan deze haha. Wees er maar zuinig op!
wat een schatje !!!! ik zit hier gewoon te kwijlen. wat andere mensen mat babys hebben heb ik met hondjes, echt zoooo schattig !!!! hebbe hebbe hebbe wat een leuke hond zeg. Hoe oud is ze?