welshje68 schreef:gaan de muisjes als voer dienen????
latnahc2 schreef:phw ik hoop idd dat niet die muisje voer zijn

Ja ik kan er helaas maar een paar houden. De mooiste mogen blijven, maar het grootste deel gaat als ze volwassen zijn toch echt de bek van de slang in.
druppeltje schreef:Dat was ook het eerste wat ik dacht
Ik vind die slang wel echt supermooi! Is die nou giftig? (Ik ben echt superleek hoor!)
Dank je! Nee deze slang is niet giftig, hij wurgt zijn prooi. Voor giftige slangen vind ik dat ik nog niet voldoende ervaring heb (al zijn ze vaak wel erg mooi), maar dat risico wil ik niet lopen.
deschels schreef:Jeetje, komen al die muisjes uit 1 nestje...dat zijn er best veel toch..
en tja als je slangen houd bestaat de kans dat je ze muizen voert of zelfs konijnen...zielig maar zo is de natuur nu eenmaal je kunt hem moeilijk vet krijgen met een stuk broccoli..
Ja klopt, hij zal toch echt moeten eten
. Dit zijn wel twee nestjes hoor! haha. Ik zet altijd twee dames bij elkaar, dan kunnen ze elkaar een beetje helpen. Beide dames hadden samen 25 kleintjes, aangezien er nu twee overleden zijn heb ik er nog 23
Aims schreef:Ahh wat een schatjes die muisjes!!
En die slang is inderdaad ook erg mooi..
Maar idd wat deschels zegt..die slang moet ook eten.. is ook zielig als die muisjes dood gaan maar is het niet zielig als die slang dood gaat?
Ik ben dan alleen wel van het dood eten geven.. niet dat het muisje nog leeft. Hoe doe jij dat TS?? Geef je de muisjes leven of dood?
Oh bedenk me net.. Als je ze dood geeft moet je ze natuurlijk wel dood maken.. dus dan maakt het niet uit of jij ze dood maakt of de slang..
haha ben ik met je eens, liever een muisje dood dan de slang
Ik voer de muisjes inderdaad levend. Zelf dood maken zou ik nooit kunnen.. Als de slang hem dood duurt het ook maar een paar seconde. Ik voer liever dood, maar dat eet mevrouw niet
marin16 schreef:Hoeveel babymuisjes heb je Nicky? Want ik heb vroeger ook nestjes muizen gehad, maar kreeg er altijd maar max. 6 uit een vrouwtjesmuis

haha ja, dit zijn er ook echt veel
maar ook twee nestjes
alja schreef:mooie slang alhoewel in hem wel eng vind
haha dankje