Eindelijk kan ik hier ook een fototopic aanmaken. Ik ben vanaf 16 december trotse eigenaresse van mijn eerste poes

Chloe is nu bijna 7 maand komt uit Ibiza. Ze was een zwerfkatje en is daar ook gesteriliseerd. Dat kun je ook terugzien in de foto's. Ze heeft een klein knipje in haar oor. Zo weten de mensen in Ibiza dat het een gesteriliseerde poes is en hoeven ze haar niet opnieuw te 'vangen'. Ze is uiteindelijk niet terug gezet maar opgevangen in een pleeggezin. Toen ze op verhuisdieren stond, heb ik gelijk gereageerd. Ik val op aparte vachtkleurtjes. Chloe lijkt een soort blotched tabby kleurtje te hebben. Mocht iemand het beter weten, graag!
Na contact met de stichting kwam ze 16 december dan eindelijk mijn kant op. Ik vond het onwijs spannend. Het is voor haar natuurlijk ook een hele reis geweest. Ze moest helaas in het laadruim van het vliegtuig omdat het in de cabine al vol zat. Eenmaal aangekomen stond ik al te popelen om haar in ontvangst te nemen

Eenmaal thuis aangekomen was ze heel erg bang. De reismand heb ik tegenover de kattenbak gezet, zodat ze wist waar ze naar de wc kon. Na een paar uur ging ze het huis verkennen en kroop ze onder de bank. De volgende 2 dagen is ze daar niet onder vandaan gekomen, behalve voor haar eten, drinken en kattenbak. Toen ze doorhad dat ze ook op kasten kon klimmen, werd dat haar vaste plek

Nu een paar weken verder, is Chloe totaal veranderd. De foster gaf aan dat ze erg bang was en van het minste of geringste schrikte. Dit kwam ook omdat de foster 10 andere katten had en ze zich denk ik een beetje ondergesneeuwd en onzeker voelde. Chloe komt nu het liefst de hele dag met je knuffelen. Ze is heel vocaal en als ik thuis ben, houdt ze mij in de gaten.