Stel jullie graag voor aan Sjoerd!l Hij is op 22 april geboren, dus nu negen weken oud. Een heerlijk ventje, tenminste, wij zijn dik verliefd op dit mooie kereltje! Het is weer even heel druk in huis, maar geeft niets, allemaal gezellig!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stel jullie graag voor aan Sjoerd!l Hij is op 22 april geboren, dus nu negen weken oud. Een heerlijk ventje, tenminste, wij zijn dik verliefd op dit mooie kereltje! Het is weer even heel druk in huis, maar geeft niets, allemaal gezellig!

. Heel benieuwd hoe hij opgroeit, ontzettend veel plezier met deze knapperd. Leuke naam ook trouwens
!als je hem zat bent, let me know! 

Ik ga mijzelf maar eens even inlezen op Google.

het ras ook. Ieder ras heeft iets natuurlijk maar de Hovawart spreekt ons erg aan bij wat we in ons dagelijks leven doen
Dank je wel!

en t is toch wel een fijne traintijd.

Ods schreef:Eens! Hoewel, scheelt wel een hoop pijnlijke tandjes, wat kunnen die 'krengen' bijten, was weer even vergeten hoeveel zeer dat doet en ze echt OVERAL in hangen
En dank je wel! Cayun was echt mijn meisje, vond haar bloedmooi! Wel met teveel wit maar dat boeide mij niets
Gewoon omdat het leuk is meerdere rassen te leren kennen, ieder ras heeft zo zijn eigen ding.