Charaz schreef:Wat een leukerds heb je toch Fem! Mooie kinderen heeft Nookie, lijken ze qua karakter op Tino en Joes?
haha nee helemaal niet
, sommige dingen wel,maar het sportieve wat joes en tino hadden is bij hun ver weg te vinden...
ze hebben veel genen van hun vader gekregen,die was ook wat 'luier' aangelegd 
Xanthippe schreef:Wat een mooie honden! Vooral de kruisingen vind ik prachtig

dank je wel!
kiwiwitje schreef:ik ben nog steeds verliefd op Lotus en Red

die zijn ook heel lief
, maar loisje ook hoor,dat is echt zo'n grappige hond 
bigone schreef:Prachtige stoere beesten, niet mijn typ maar ik vind het bijzonder om zo’ n groot roedel honden vreedzaam samen te laten leven.
moet zeggen,mijn vorige roedel was vreedzamer als deze, alhoewel toen dat allemaal jonge honden waren er ook wel eens een knokpartij was, deze groep heeft maar 1 doel en dat is Pip dood maken,en dat gaan we maar ff niet doen,dus ze leven bij elkaar maar wel zo dat ze niet kunnen knokken...
Iris82 schreef:Ik weet gewoon nog dat Pippie een puppy was.

jaaa
zo lief,en wat gaat de tijd hard... ik moet er maar niet teveel bij stilstaan maar het idee dat pip nog relatief kort leeft maakt me echt verdrietig, dus ik geniet met de volle 200 % van haar ,elke dag weer..die hond is zó belangrijk voor mij geweest met al het verdriet wat zij opgevangen heeft van de afgelopen jaren...dus maar van elke dag genieten en hopen dat ze 15 wordt
,minimaal 
Cayenne schreef:Jeetje, is Pip alweer 9? Dat is snel gegaan zeg!
ja die tijd is omgevlogen... zou het zo nog een keer overdoen, dat is zo'n lieve hond,en zo makkelijk en een beetje gek
Danielleeee_ schreef:Niet interessant? Ik vind ze super interessant! Ik vind ze echt prachtig en wat zien de drie kruisingen er bijzonder uit zeg, echt een mooie kleur hebben ze

dank je wel!!
Domino_2006 schreef:Ik vind ze prachtig. Ben ook bevooroordeeld, heb zelf een knuffelweiler
ik ben echt gek op rotties , zijn zulke geweldige honden...
Sandyislief schreef:Wat zijn ze schattig allemaal!
haha ja,ze zijn allemaal lief en leuk , allemaal knuffelhonden