Het was heerlijk in het avondzonnetje, dus even de camera meegenomen voor wat kiekjes van onze gekke Soekeloek (Saluki
). Het werd al bijna donker maar goed 

En toen was ze moe :LOL:

© Pet Studio | Hondenfotograaf
Alle rechten voorbehouden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

). Het werd al bijna donker maar goed 

heb Barzois gekend die vele internationale titels hebben behaald (chyerdak barzois) en wonen 3 straten van mijn ouders af dus kwam ze vaak tegen op straat of in het bos. Eenmaal een losgebroken "pup (Rainmaker genaamd)" kunnen vangen. Had zich in het bos losgetrokken van de lijn en de straat op gerend gelukkig hoorde ik de baas roepen draai me om en ging op mijn hurken waardoor de hond naar me toe kwam
.
Barzois zijn ook super gaaf!! Art_Ificious schreef:Limoen schreef:Ah, wat gaaf Art_Ificious!Barzois zijn ook super gaaf!!
Zeker weten maar de saluki heeft altijd mijn voorkeur gehad. Denk dat het aan de vacht ligt
Helaas geen ruimte voor een windhond
Maar wel bijzonder 

En zichtjagers.
Zahra is méga enthousiast naar al het bezoek (moeilijk te remmen zelfs
), een enorme knuffel, kunnen haar best aanpakken als het nodig is, luistert ongeveer net zo goed als een border collie (als ze zin heeft.. dat dan weer wel).
Hele lieve uitstraling heeft ze ook
Pandora2 schreef:Wat een mooie hond !![]()
Geweldig atletisch vermogen hebben die windhonden toch ! Start and go
Krijg je ze gemakkelijk terug bij je als ze losloopt ?

Limoen schreef:@silversomali: Ahhh![]()
Wat een leukerd! Ja, wel eenkennig? En niet op te voeden?
Waar komt die van jou vandaan?
@ CathyTBP: JeetjeBedankt!!
![]()
Er zit een lange gebruiksaanwijzing bij, maar ik kan wel om hem lachen
Maar ik heb ook een whippet en die is wel vele malen makkelijker. Ookal scheelt het misschien ook dat mijn saluki mijn eerste hond was en toen ik de whippet kreeg al jaren windhondenervaring in mijn zak had.. silversomali schreef:Limoen schreef:@silversomali: Ahhh![]()
Wat een leukerd! Ja, wel eenkennig? En niet op te voeden?
Waar komt die van jou vandaan?
@ CathyTBP: JeetjeBedankt!!
![]()
Zijn ouders zijn imports van de Arabian Saluki Center (UAE), hier door een particulier gefokt. Meestal wel eenkenning, binnen wel gehoorzaam, buiten nietEr zit een lange gebruiksaanwijzing bij, maar ik kan wel om hem lachen
Maar ik heb ook een whippet en die is wel vele malen makkelijker. Ookal scheelt het misschien ook dat mijn saluki mijn eerste hond was en toen ik de whippet kreeg al jaren windhondenervaring in mijn zak had..
Leuk setje lijkt me. Ik heb er 2 Chihuahua's bij haha, das wel anders
We waren wel wat gewend qua opvoeding.Limoen schreef:Pandora2 schreef:Wat een mooie hond !![]()
Geweldig atletisch vermogen hebben die windhonden toch ! Start and go
Krijg je ze gemakkelijk terug bij je als ze losloopt ?
Ja, Zahra houdt ons enorm goed in de gaten! Ik heb er eens een blog bericht over geschreven hoe we dat doen haha: Het bos in met.. een pakje gegrild gehakt..
Als het maar werkt, toch ? Knap dat ze het inmiddels zo goed doet !