ver over berg en dal.
Je hoeft ons niet te vragen
wie daar in zitten zal.
Een clowntje met een ruitjes jas,
een vrouw met duizend krullen.
Hun namen zijn je weet het vast
wat wij nu zingen zullen:
Pipo de clown en Mama Loe
Reizen recht door zon en regen
Langs de weide wereld wegen
Pipo de clown en Mama Loe
Maken van hun leven een heerlijk ratjetoe.....'
Een tijdje geleden kreeg ik via Facebook een berichtje van een televisie producent.
Zij waren op zoek naar een ezeltje dat voor de kar loopt, en waren via via bij mijn naam gekomen.
Ook waren ze dolenthousiast over het feit dat Iejoor vrijheidsdressuur kunsten kan!
Deze TV producent hadden plannen voor een nieuwe miniserie, jullie raden het vast al: de moderne versie van Pipo de Clown

Het wordt een 10 delige serie en het wordt uitgezonden op RTL 8, Telekids.
Ook al was het even puzzelen met de schoolagenda, hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen!
Totaal zijn het 11 opname dagen, waarvan we er nu 7 gehad hebben.
Elke aflevering wordt in een andere gemeente opgenomen, zo toeren we het hele land door! Van het hoge noorden tot in het lage zuiden. Tussendoor overnachten we in B&B's met voor Iejoor een heerlijk stalletje.
Iejoor doet het zo ontzettend goed, hij is zo rustig op de set en laat heel kalm en tevreden al zijn kunsten zien en trekt de wiebelwagen!
Graag laat ik jullie alvast een paar foto's van tijdens de draaidagen zien!
1. Samen met mijn lieve vriend Iejoor optuigen.

2.

3. Iedereen vindt Iejoor geweldig, ook Dikke Deur

4. Dan loopt Jochem van Gelder opeens met je ezel

5. Er is veel lol gemaakt om Iejoor zijn vijfde been

6. Ook Ben Cramer heeft een gastrol in de serie

7. We hebben op prachtige locaties al gefilmd

8.

9. Het zijn natuurlijk erg veel indrukken voor Iejoor, regelmatig deed hij dutjes waarbij hij echt ging liggen, zelfs tijdens opnames haha

10. De brug was nog spannend, maar uiteindelijk met wat geduld liep Iejoor er toch maar even overheen

11.

12.