Ik heb ze maar eens gefilmd, want zeg nou zelf. Wat ziet er nou grappiger uit dan rennende cavia's? Elke keer weer verbaas ik me erover hoe hard ze eigenlijk kunnen met hun lompe lijfjes

Mocht je filmpjes saai vinden zou ik even doorspoelen naar 00.50, zijaanzichten zijn het leukst!
En dan heb ik ook nog wat foto's.
Mijn mannen, Freddy en Diggy mochten eigenlijk eerst. Echter vinden hun buiten spelen alles behalve leuk (eeeeng, al die geluiden!) dus die heb ik vrij snel terug naar binnen gebracht.
01.

02. Diggy

Daarna mochten dus de dames en Gompie (castraat) naar buiten, die hadden er meer zin in

03. Eerst moest er even geprobeerd worden met hoeveel ze in een tunnel passen

04. Conclusie, 6 kan best

05. Effie traint haar vetjes eraf! Is hard nodig, ze heeft echt vetkwabjes

06. Nibbit en Effie.

07. Marley en Mitchy

08. Effie

09. Gompie, zo'n blije bek zou natuurlijk elke man hebben met 5 van zulke dames

10. In een treintje naar de 'voerbak', die staat ongeveer in het midden ter beloning als ze gaan lopen/rennen

11. Daar moest natuurlijk even bijgetankt worden. Er zit wat muesli, kruidenmix en gedroogd fruit/bloemen in. Dat heb ik deze week voor het eerst voor ze gekocht en ze zijn er helemaal blij mee!

12. Sammy's wijze bekkie

13. Nibbit, Nib en Marley kunnen het snelst!

14. En als laatste Marley met haar flaporen

We jagen ze overigens niet op, mijn zus liet ze los aan de andere kant zodat ze terug renden en ze rennen ook zelf rond tussen verschillende beschutte plekjes