Gister zijn we, redelijk onverwacht, met een paar naar de dierentuin geweest in Emmen. Ik wilde er graag nog naar toe voor het nieuwe gedeelte open gaat, om vooral wat foto's te maken van het aquarium gebeuren. (En uiteraard alle andere beesten)
Bij deze een paar van de ruim 500 foto's die gemaakt zijn!
Om te beginnen met deze prachtige koraalduivel. Had niet verwacht dat mijn foto's met de lens die ik heb, zo scherp zou fotograferen met zo weinig licht.

Dan deze koffervis. Wat zijn ze groot eigenlijk. Ook erg blij met deze foto!

Geen idee wat dit voor koraal is, maar ik vind die onderwaterwereld werkelijk fascinerend!

Een zeester

Tja, natuurlijk kunnen de olifanten niet achterblijven!

Nog nooit een ijsbeer in het echt gezien. Machtige beesten hoor!

Voor het eerst dat ik überhaupt een grote katachtige heb gezien in deze dierentuin. Normaal liggen ze altijd verstopt of lopen ze net te ver weg. Deze lag prinsheerlijk te slapen op haar boomstam, pal voor het raam!
Een bijzonder mooi vogeltje!

Altijd op de uitkijk. Naar deze beestjes kan je wel uren kijken!

And last but not least, mijn favoriete dier, de giraffe!

We hebben echt heerlijk weer gehad en ik ben blij dat we gegaan zijn.
Bedankt voor het kijken. Meer foto's van deze prachtige dag staan op mijn website.
Supergaaf!
) maar dat maakt deze foto's niet minder mooi.

die olifantjes blijven echt te schattig! Het is al weer lang geleden dat ik daar ben geweest, ben beniewd naar het nieuwe park, kom er regelmatig langs met de hond. Ben alleen bang dat de entreeprijs veel mensen zal afschrikken...