Sinds maandag avond zijn we in het bezit van een nieuwe hond, nouja... Pup dan
Al een tijdje wil ik een hond, eentje die leergierig is en behendigheid kan (ligt natuurlijk aan de hond zelf, maar ras telt vaak ook).
Ik zat te twijfelen tussen een BC of FS, ze zijn beide leergierig en beide 'behendig'. Zo zocht ik naar een pup, uiteindelijk niks gevonden... (paar maanden geleden)
Nadat ik van de week even had ge-Minecraft (ik ben net 15, ik mag nogx'D) kwam ik beneden en zag mijn ouders advertenties kijken. Ik was dus helemaal blij dat ze weer zochten, en voor ik het wist was ik ook aan het zoeken.
In eerste instantie waren we echt voor een border aan het kijken, ik vond de red- en blue merles geweldig en zocht en zocht.
Helaas... Ze waren allemaal boven mijn ouders budget, dus we moesten naar wat anders kijken.
We besloten dat we maar moesten gaan sparen, tot mijn moeder op een advertentie van Friese Stabij pups kwam. Het was iets verder dan een camping waar we jaarlijks heen gaan en 1,5 uur rijden.
Diezelfde avond hebben we nog deze rakker meegenomen, te schattig en te lief (ook nog eens in ons budget)!
Maak kennis met; Siebe!
Naam: Siebe (Prins)
Ges: Reu
Geb: 07/05/15
Ras: Friese Stabij

Hij is op het moment zwart op zijn gehele kop, behalve onder zijn kin en op zijn neus, dat is gestippeld. Vlek op zijn staart en voor de rest gestippeld.
We verwachten dat zijn benen heel donker gaan worden omdat hij daar hele grote 'stippen' heeft en dat hij zoiezo een stukje donkerder wordt.
Kijk en geniet van ons monstertje
(sorry voor gedraaide foto's krijg ze niet rechtop)
1. Lief koppie

2.

3. De: 'ik ben zo schattig' blik

4.

5. Vreetzak

6. Kleine gup was moe
(met zusje en vriendin)
7. Hihi, Duitse dog (nog jong) met onze kleine gup, wat een verschil! (dit ben ik)

Dit waren zo'n beetje de leuke foto's!
Voor degene ie het vragen; het idee is dat Siebe samen met mij wat takken onder de hondensport gaat beoefenen wanneer hij volwassen is, als hij dat leuk vindt.
(Hij is dinsdag bij de dierenarts geweest, spuit tegen kennelhoest en inentingen gehad en verder gezond verklaard.)
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
je raakt ze namelijk nog wel is kwijt