Op een dag in augustus kwam er een familie naar deze dierenbescherming toe met de mededeling dat ze een hond kwamen brengen, reden: ze hadden geen zin meer in de hond. En nog geluk dat hij een pedigree heeft, anders hadden ze hem gewoon ergens gedumpt. Toen ze weggingen keken ze niet op of om, ook niet toen Rubens hartverscheurend jankte en huilde.
Rubens was mij meteen al opgevallen , want hij heeft een superolijk koppie en ik vind het zo triest dat hij na 8 jaar bij een familie gewoond heeft gewoon gedumpt wordt. Maar we hadden al 2 honden en 2 katten en vonden het eigenlijk wel mooi zo.
Toen hij echter in december nog steeds geen baasje gevonden had, hebben we de knoop doorgehakt en woont Rubens nu bij ons!! Het was/is niet gemakkelijk, maar hij is nu vriendjes met de andere honden en katten en hij is wonderwel een supervrolijk hondje. Alleen het zindelijk zijn is af en toe zo-zo en het kost hem moeite om te begrijpen dat als we weggaan , we ook weer terugkomen en hem niet alleen laten.
Genoeg gepraat, meet Rubens!!

Zijn olijke koppie

Rubens was behoorlijk dik toen hij bij ons kwam, dus we wandelen flink met hem en juist voer, hij is nu al veel beter, leniger en sneller.

Rubens was nog nooit op het strand geweest ,hij vond het heerlijk,is zelfs in het water geweest.

Mimi en Rubens

Lekker in het zonnetje

Hij is gek op spelen en speeltjes

Speciaal strikje toen hij bij ons kwam
En nu is het genoeg en ga ik er samen met Mimi vandoor
Doei!!
Rubens zou het erg leuk vinden als jullie een berichtje achter willen laten
.