(Helaas), Kedi zal binnenkort een nieuw maatje krijgen. Laten we beginnen met Kedi:

Helaas loopt het leven niet altijd zoals je het plant. Na een relatiebreuk neemt m'n ex binnenkort Liara mee en blijft Kedi bij mij.
Ik zal haar enorm gaan missen maar het is helaas niet anders. Ik mag wel regelmatig bij haar op bezoek komen als ik daar behoefte aan zou hebben.
Dit betekende automatisch dat ik binnenkort voor een nieuw maatje zou gaan kijken voor m'n kleine grote monster maar dat het zo snel zou gaan had ik niet gedacht.
Ik sprak vorige week de fokker van Liara en het bleek dat zij kittens hadden. Van dezelfde ouders als mijn lieve Fluffy. Tsja.. ik ging kijken, had besloten het niet te doen ivm financiën en kreeg spontaan van mijn papa een klein lichtpuntje om naar uit te kijken.
Mag ik jullie voorstellen aan dit lichtpuntje? Een vol broertje van Liara, Maine Coon van nu een week of 3 oud.
Dit is Neko. Neko betekent kat in het Japans (net zoals Kedi poes in het Turks betekent..)

En rek en strek.

En een kluwen witjes.

Trusten allemaal!

Ik was niet van plan om zo snel al een nieuwe kat aan te schaffen maar dingen lopen niet altijd zoals gepland.