je mag 2 foto's in een reactie neer zetten
dit is mijn aawh moment foto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

meisje2000 schreef:[ Afbeelding ]
Dit is mijn ahhh foto.
Het veulen wat ligt heb ik gekregen van mijn staleigenaresse nadat ik mijn eigen paard na 13 jaar aan koliek ben verloren. Het meisje met de vlag is mijn dochter die een algehele achterstand heeft.
Mijn veulen (nu inmiddels 1.5 jaar) was destijds nog niet veel gewend en mijn dochter is normaal erg bang voor dingen, en het feit dat chameur (veulen) gewoon vertrouwd blijft liggen en het toelaat dat mijn dochter met vlag en al bij hem in de box komt om hem te aaien is voor mij al een ahhfactor.
Deze foto heeft voor mij dan ook een grote betekenis.
Jij hebt ook een prachtige ahh foto

OneAndOnlyx schreef:[ Afbeelding ]
Vlak voor deze foto lag ze in de bak, ik liep langzaam naar haar toe, kriebelde haar voorzichtig achter haar oortjes, en toen gebeurde het. Ze legde haar neusje op mijn knie, haar ogen gesloten. Haar hoofd werd zwaarder en ik wist dat ze even sliep. Ik vond het zo leuk, zo lief, zo vertrouwd. Na een paar minuten werd ze slaperig wakker, en toen heb ik de foto gemaakt. Dat kan je ook zien aan haar slaperige oogjes.
Judith_ schreef:[ Afbeelding ]
Mijn allerliefste prinsesje heb ik een aantal weken terug moeten laten inslapen. Als ze bij mij was kon ze nog vreselijk vrolijk zijn! Twee weken daarvoor (wist al dat ik haar moest laten gaan) is ze mee geweest voor een fotoshoot. Daar zijn prachtige actie foto's uit gekomen. Bovenstaande is een foto van een wacht moment. Je (Ik) ziet haar even in haar eigen tijd, even rust nemen om te genieten. Ik zie zelf ook helaas hier de vermoeidheid in dr oogjes. Maar juist daardoor een van mijn dierbaarste foto's uit de shoot, ik zie hier dat ik de juiste beslissing heb mogen maken.![]()
En een andere in link. Mijn twee trotsen bij elkaar, de ene op stal en de andere in herinnering.
http://i67.photobucket.com/albums/h281/ ... 04accc.jpg

! Wat een ontzettend lieve en ontroerende plaatjes zeg, zit hier zo helemaal te aawhen en kirren dat poeslief komt kijken of het nog wel goed gaat met me
.