Op 27-8-2014 zag ik een last-minute oproep voorbij komen op fb van van den Oord fotografie. Er was een model uitgevallen en zodoende had ze nog een plekje over. Heel gauw gebeld en ik mocht komen met onze Bonsai Rottweiler .
Er zijn echt mooie platen uit gekomen Kijk en geniet
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 02-09-14 11:52, in het totaal 3 keer bewerkt
Ooooh die laatste ! Wat een práchtige foto's heeft Lieke weer gemaakt! Top fotografe . De band tussen jou en je hond is heel duidelijk, wat een mooie rottie is het ook
wat een SUPER toffe foto's, maar dat kan ook niet anders als Lieke ze maakt ^^ maar die tong is echt wel DE rode draad doorheen al je foto's ^^ en het ziet er mij een heel vrolijke hond uit!
wat een super mooie foto's!! Als ik ooit nog een fotoshoot van mijn hond wil (wat zeker nog een keer gaat komen ) weet ik bij welke fotograaf ik wil zijn
Dankjullie! AnimalFriend, lieke is als fotografe zeker aan te raden! Niet alleen met welke platen er uit komen maar ook door de manier van omgaan met mens en dier .
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 09-09-14 08:27
Och wat een geweldige fotos!! Dat hij op je schoot zit met zn tong uit zn bek is bij mij favoriet!