Vondeling (kitten)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Vondeling (kitten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 15:05

Alweer een week geleden opende ik dit topic: [BB-ITP] Katje gevonden tijdens buitenrit

De kleine kat is inmiddels nog steeds hier en op het advies van het asiel hou ik nog een week aan tot iemand zich meldt en dan adopteer ik haar officieel. Ze staat overal aangemeld als gevonden, maar tot nu toe blijft het stil.
Ze heeft dan ook nog geen naam, maar als ze er volgende week nog is, mag ze als Faye door het leven.

Het is een terrorkitten eerste klas :+
Rust kent ze niet, ze rent het hele huis door, springt overal op en in, sleept speeltjes heen en weer, hangt in meubels en benen, treitert de andere katten.
Maar ze kan ook heel lief kroelen, met mij of mijn andere katten. Ze is volledig geaccepteerd inmiddels, ze wordt gewassen, bezig gehouden, opgejut :+
Kortom, eigenlijk niet meer weg te denken. Maar goed, ik heb nog een week te gaan, dus probeer er niet teveel op te rekenen dat ze blijft.

Ze is een lapje met creme en blauw, naar schatting 10-12 weken oud, niet gechipt.
Is ze niet leuk? <3

Haar favoriete slaapplaats.
Afbeelding

Wasbeurt van Pip
Afbeelding

Ik vind haar oogkleur heel bijzonder. Lichtbruin
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was vlak voor ze bovenop de camera hing :=
Afbeelding

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:09

Ach wat een schatje! Ik hoop voor jou dat ze lekker bij je kan (mag) blijven! Kan me heel goed voorstellen dat ze er al helemaal bij hoort :)
Ik kan me niet voorstellen dat iemand haar niet zal missen..

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:10

Wat een leukje zeg <3 Volgens mij heeft ze het goed getroffen bij jou. Stiekem duim ik voor je dat niemand zich meldt! :D

Melisjeee

Re: Vondeling (kitten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:13

Wauw ik smelt weg, wat een schatje! Ik duim voor je dat ze mag blijven, zo te zien heeft ze het wel prima bij jou!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:13

Mijn god, wat een plaatje!!! <3
Ik hoop ook van harte voor je dat er zich niemand meldt!! (al kun je je gewoon niet voorstellen dat iemand zo'n kitten zomaar zou droppen.... -O- )

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:15

Wat een schatje, kijkt heel wijs uit d'r ogen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 15:18

Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat niemand zo'n katje mist. Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat ze ontsnapt is bij een vakantieoppas en dat er volgende week misschien nog iemand thuiskomt en haar mist.
Alhoewel het ook door haar terrorgedrag zou kunnen dat ze gedumpt is. Ik denk dat als je haar alleen zou hebben, ze de boel afbreekt. Ze speelt nu veel met mijn jongste kat, zij is 1,5. Maar anders verveelt ze zich heel snel denk ik en zou ze zomaar in de gordijnen kunnen hangen of de meubels kunnen slopen.
En bij een asiel moet je afstandsgeld betalen, dus dumpen is makkelijker :x
Volgens de beheerder van het asiel hier is dit in 99% van de gevonden kittens zo....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:44

Achgossie wat is ze toch leuk <3 En nu ook vriendjes met Pip dus? :+:

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:46

Amanda schreef:
Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat niemand zo'n katje mist. Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat ze ontsnapt is bij een vakantieoppas en dat er volgende week misschien nog iemand thuiskomt en haar mist.
Alhoewel het ook door haar terrorgedrag zou kunnen dat ze gedumpt is. Ik denk dat als je haar alleen zou hebben, ze de boel afbreekt. Ze speelt nu veel met mijn jongste kat, zij is 1,5. Maar anders verveelt ze zich heel snel denk ik en zou ze zomaar in de gordijnen kunnen hangen of de meubels kunnen slopen.
En bij een asiel moet je afstandsgeld betalen, dus dumpen is makkelijker :x
Volgens de beheerder van het asiel hier is dit in 99% van de gevonden kittens zo....

Dat terroriseren deed onze vondeling vorig jaar ook, ging bij ons vanzelf over. Wat geweldig dat je andere katten haar al geaccepteerd hebben, blijvertje dus.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:53

Pip heeft dus een speelkameraadje. Het is echt een schatje met een ondeugend kopje erop.
Hopelijk kan ze bij jullie blijven.

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:01

agossie wat een schatje en wat een prachtig katje,ik denk dat ze bij jou het beste af is.heel veel geluk met haar

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:08

Het hele asiel zit vol met leuke katten die niet gemist worden door hun baasjes. En dat snap je soms niet. Wij hebben een aantal jaren kittenopvang gedaan. Kregen ook hele lieve leuke huispoezen binnen die een nestje kittens kregen, maar geen baasje die de poes kwijt was. Ook kittens gekregen die al wat ouder waren die ergens langs de weg liepen. Of in een straat waar niemand wist van wie ze waren. Ik denk niet dat er iemand jouw kitten op komt eisen (hoewel, je weet maar nooit). Het is een schatje om te zien hoor. Veel plezier met dit mopje.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:23

Ach wat lief! <3
Kittens zijn zo leuk!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:31

ik doe nu de kittenopvang van het asiel en heb nu een nest van 6 kittens liggen, ze hadden geen zin in nog een nestje (3e inmiddels) dus hebben ze haar naar het asiel gebracht.
Maar hiervoor had ik 2 kittens van 9 weken en die waren met 5 stuks gewoon in het bos gedumpt.
Terwijl ze duidelijk wel ooit in mensenhanden waren geweest.
Daarom denk ik dat je er gewoon een huisgenootje bij hebt, en wat een leukerd!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:33

Aaaawwhh ik hoop stiekem dat ze bij jou mag blijven, dan krijgen we nog vaker foto's te zien van haar <3

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:51

Het blijft een leuk poppetje om te zien.....hoe kun je zoiets niet missen!

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:52

Wat een schatje <3

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:12

Wat is ze prachtig en wat een schitterende foto's! Tof dat ze al helemaal geaccepteerd is, fijne club poezen heb je :j

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:13

Ahhh, wat lief!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:24

*Smelt...*
Wat een schatje, Amanda <3

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:26

Prachtige foto's. Soms vallen dingen gewoon op hun plaats, zoeken dieren de mensen uit waar ze bij willen horen. Wie zijn wij om dat, wat het grote masterplan van het leven voor ons heeft bepaald, af te gaan wijzen? Dit katje heeft jullie uitgezocht. Heel veel plezier met haar!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 05:56

Wat n plaatje. ....
Die blijft wel. .. hihi

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 06:20

Dat mensen zo met dieren omgaan he, onbegrijpelijk!

Wat een lekker snoetje

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 06:24

Ze zeggen dat katten hun eigen personeel uitkiezen. Dat doet faye echt wel. Smelt, wat een plaatje. En blijkbaar vindt pip haar ook geweldig

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 09:10

Ja, ze is echt heel leuk <3
Hilarisch eigenlijk. Hondsbrutaal.
Je merkt wel dat ze een beetje een tik heeft gehad. Is erg geobsedeerd door eten. Inmiddels snaait ze niet meer uit mijn bord, maar haar bakje wordt met poot en tand verdedigd (gelukkig is mijn tetanusinjectie nog geldig := ) en zodra het bakje leeg is slaat ze de anderen bij hun bakjes weg als ik even niet op let.
Dus ik blijf er nu maar bij als ze eten krijgen en dat gaat beter.

Frenka schreef:
Pip heeft dus een speelkameraadje. Het is echt een schatje met een ondeugend kopje erop.
Hopelijk kan ze bij jullie blijven.

Pip heeft de eerste dag alleen maar in de gang beneden gezeten, terwijl de kleine boven in de woonkamer zat ^)
Ze wist echt niet wat ze er mee moest ^)
:+
Maar nu gaat het super goed en zijn ze beste maatjes.