de tranen,de twijfel,het schuldgevoel...de grote vraag,krijg ik wel de honden terug die ik zó zoek....
en toen werden ze geboren,10 kleine wurmen,van degene waarvan ik verwachte dat deze bij ons zou blijven wonen,is het er geen 1 geworden...
hoe anders kan het toch lopen...
maar nu zijn ze alweer 20 weken oud,het worden al hele hondjes,en oww,wat zijn ze précies wat ik zocht...hoe kan het zo kloppen,de 3 die bij ons wonen + 1 van de buurman die hier overdags vertoeft,ze zijn alle 4 zo leuk en lief...
wat ben ik blij met ze,en ook trots op ze,ze groeien toch met zijn 4-tjes op,en veel mensen zullen denken dat dat nooit goed kan gaan,maar ze zijn zo braaf en zo makkelijk in omgang,en ja natuurlijk,ze zijn ook soms heel stout...maar ja dat hoort er een beetje bij,tot nog toe lachen we er maar om ( alhoewel,de dag dat ze alle wc rollen + kranten en boeken versnipperd hadden door het huis heen,zodat ik niet wist waar te beginnen met opruimen wel wat minder was
)...hier zijn ze,4 kleine rottdogo's

Tessa,hondje van de buurman,ons logeekind

1.

Redje,enige reutje,hij is echt zo'n lief,rustig kuffelig mannetje
...2.

3.

Loisje,een heel lief rustig dametje,wel een klein koninginnetje,duidelijk de baas van de 4,ik vind haar zelf echt zo mooi,kan zo genieten van haar,en natuurlijk is zij bovenal heel erg lief!!
4.

5.

Lotus,een verhaal appart...een klein hondje,kleinste uit het nest,die het zwaar had,heel zwaar,uren heb ik haar zitten opwarmen,en bijvoeren...en zo klein als ze was was ze altijd druk druk druk,wilde absoluut niet bij je zitten,mopperde keihard als ze ( en dan was ze nog blind en doof hoor
) vastgehouden werd,maar ja...door de extra zorgen en door het vele geknuffel werd ze een '' speciaaltje'en speciaaltjes kan je niet wegdoen,en dus woont z enog hier,mijn kleine knuffelhondje,gekke lotus,die een heel appart hondje is,maar zó leuk...6.

7.

ook woont hier nog Tino,onze senior,hij wordt 13 jaar over 2 maanden,en is het broertje van Joes,welke vorig jaar overleden is...
8.

9.

10.

dat maakt dus 5 van deze kruisingen die hier wonen
nog wat foto's van de pupjes samen:
11.

12.

13.

14.

en als laatste,mijn allessie..mijn zielehondje...lieve lieve Pip
15.

jij liever dan ik hahaha
,dus uiteindelijk 7 puppen over waarvan er nog 4 hier wonen
ik zie dr nog zo als klein Pipje. 

. Ik weet je topic waarin hij nog pup was zo goed. Wat gaat dat hard
maar verder, inderdaad is ze al weer 5?? Wat vliegt de tijd!