Komt me erg bekend voor! Aina is echt een kat die het liefst in dozen etc zit (ie ook mijn c1000 vleesbox topic in mijn onderschrift)mooi kijkenals bierpakket emmer als uitkijkpostals keukentrapje waar je niet met blote voeten op wil staanals broodje voor bij de soepin het mandje
Dat mandje is gemaakt voor katten van ong 4kg ofzo, mijn kat is 8kg.De hele krabpaal hangt altijd helemaal scheef
ik kan nu even photobucket niet op om een foto te uploaden dus die hebben jullie nog tegoed, maar deze 2 postte ik toevallig eerder vandaag in het hk kattentopicniet mijn katten dus maar lukraak van google :p
Seven schreef:Geniaal dit, katten heerlijke beesten zijn hetHet mooiste vind ik de tevreden koppies als ze zich na 100 rondjes draaien eindelijk op de juiste manier gepositioneerd hebben
Geweldig! Ben geen kattenmens maar kan altijd helemaal stuk gaan om dit soort foto's en filmpjes! Ik volg lekker
Ik heb er tig op mijn telefoon Katlief kan overal zo heerlijk liggen met die dikke spekrollen van dr. Zal morgen wat foto's posten haha
Even een stipje hier Hele schattige foto's komen er voorbij! Helaas mijn Duitse dog is niet zo goed in dat soort trucjes hij ligt graag uitgebreid...