meneer heeft zo'n 200m2 tuin voor zich alleen,met slaaphok met veel stro en een tuin met véél gras waar die op kan eten...maar wat heeft ie uitgevonden...
juist ja,dat achter het hek het gras groener is als in de tuin...
met het effect dat hij iedere dag dus achter het hek loopt...en dat begint met achter het hek lopen,en uiteindelijk zie ik hem nog wel in de wei lopen,want het gaat steeds verder natuurlijk,dus wij het hek op slot gezet met een strakke lijn...echt geloof me,daar is geen beweging in te krijgen meer in het hek zelf...tenzij je natuurlijk als varken zo doorramt dat de hele boven planken het begeven...en het hele hek op half 7 hangt...
dus ja,hek is gerepareerd en nu maar grote stenen ervoor,maar of dat nu helpt.....
waarna hij natuurlijk ( voor de 3de keer deze dag...) terug gestuurd wordt naar zijn eigen "tuin" ,wat niet geheel zonder enig gemopper van zijn kant afgaat... ( grote mond ook..
)maar ja...als je je hielen licht...
nu vraag ik me af he...zouden speklapjes van een 6 jarig varken nu lekker smaken???

,en als het moet gooit ie gewoon zijn hele gewicht in de strijd om het hek open te krijgen....als een varken ergens door wil komen,gaat ie er echt doorheen...
(Tuin is ook niet groot genoeg hoor haha)
Pas met laten schrik (letterlijk) wel een pietsie op trouwens... ken meer dan een verhaal van een varken dat van schrik (boze hond, stress door vervoer, etc) binnen 24 uur dood is neergevallen...