4 ,en een halve rottweiler...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

4 ,en een halve rottweiler...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 09:48

Kan er nog steeds niet aan wennen dat ik nog maar 5 hondjes heb...het is en blijft zo stil... -O-

Ook al zit er meer als genoeg leven in hoor ,in deze 5 dames en heren... :j

Buddy,lief ventje...ondanks zijn zware HD is hij altijd zó lief en zo vrolijk,hij is echt hét speelmaatje voor alle honden hier...en ook altijd in voor spelen...

wat een super vriendelijk en lief hondje is dit :+:

dat wetende dat hij eigenlijk als pup gered is uit een schuur,zwaar ondervoed,meer dood als levend,met gebroken ribben,blaasontsteking enz...en dan zo lief zijn...
1.Afbeelding

2.Afbeelding

hij kan alleen altijd zo waterig zitten kijken in de sloot... :+
3.Afbeelding

nou ja ,nooks is een ander verhaal,die is gewoon een verwend klein hondje :D
4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

dakkas,gewoon 1 grote goedzak..maar zó lomp en een beetje "dom"
7.Afbeelding

en pip...mijn grote vriendin,troosthondje...mijn zoenhond :+: ,echt een hond met een "prinsessenstatus"...zoals mijn vriend dat dan weer noemt..
8.Afbeelding

9.Afbeelding

en dan nog een speciaaltje,tinootje...broertje van mijn laatst overleden joesje...

kruising argentijn x rottweiler,en ook zo'n lief mannetje...inmiddels 12 jaar oud,hij heeft helaas een ietsjes vergroot hart,maar hopenlijk blijft hij nog heel lang bij ons :+:
10.Afbeelding

11.Afbeelding

en alle 5 saampjes..
12.Afbeelding

en het wordt langzaam wel tijd dat de roedel hier weer wat gaat uitbreiden...5 hondjes is echt net te weinig :j

Miepie77

Re: 4 ,en een halve rottweiler...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:51

mooie roedel :)

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:54

Haha 5 hondJES? Ik zie alleen maar hondEN :D! Knappe roedel heb je!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:55

Jammer dat die laatste foto niet net wat lichter is, mooie groep hoor. Maar je bent er dus een beetje aan toe om weer uit te breiden?
Die buddy in het water, wat een scheet <3 Mooi ogen heeft hij toch!

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:55

Mooie roedel heb je! Vind je halve Rottweiler het mooist om te zien :)

So, vijf honden en nog uit willen breiden. Respect! Ik denk dat menig mens zo'n grote roedel niet aan zou kunnen. Hoe gaat dat met voeren en uitlaten?

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:01

Mooie roedel hoor +:)+

Ik neem aan dat jullie gewoon zelf veel grond bezitten?
Of ga je netjes met alle vijf aan de riem naar het uitlaat veldje? :P

Wil je weer een rotweiler erbij, of wil je wat variatie in je roedel?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:03

Heerlijke roedel kimmie!
Ik lees eruit dat je aan het snuffelen bent voor een nieuwe kanjer erbij?

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:06

Mooie foto's

Ook mooie gelukt zijn de karakters op de foto's *\o/*

Iedere hond is weer anders

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:08

haha ja hondjes...klinkt toch liever ?? :D

en fargo...ja er gaan nog 2 honden ( pups ) bijkomen ,dat is de bedoeling althans...dit is echt niets hoor,van 7 naar 5 gaan...

en ja,buddy heeft mooie ogen,zo mooi licht,en echt...zeg het zo vaak,wat is hij lief voor honden en voor mensen :+:

en voeren gaat gewoon simpel,voer geven en ze eten het op :+ ,maar ik heb dan ook geen honden met voernijd,leer ik ze ook af,dat betekend dat hier nooit gevochten wordt om eten,alleen dat ik moet oppassen dat sommige snaaiers niet het voer uit ander mans bek pakken ( mijn honden eten vers,waaronder een paar barfen,dus die kauwen wat langer) ,ook kluifjes liggen gewoon door de kamer.

dus voeren is geen probleem,en wij wonen hier vrij op het platteland en de honden gaan elke dag mee het land op om te rennen,spelen en zwemmen,maar...vroeger woonde wij in hoogvliet en hadden we ook 5 honden ( 2 argentijnen,de 2 kruisingen tino en joes,en 1 rottweiler) en die liet ik in mijn uppie gewoon uit...alle 5 tegelijk,netjes allemaal geleerd niet aan lijntjes te trekken,geleerd andere honden te negeren,en zo kon ik heel makkelijk uren buiten lopen :)

en...er komen als het helemaal goed gaat,2 kruisingen bij ( argentijn x rottweiler) :) <3 <3 <3

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:11

Een eigen landje is wel makkelijk!

Ik liep eerst ook met drie herders naast de kinderwagen en dat deden zij keurig, maar ik vind het veel makkelijker als zij gewoon lekker los kunnen.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:11

Mooie honden zeg! Mijn schoonmoeder heeft er ook 1 maar die ziet er toch net weer wat anders uit! Leuk!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:21

ja als honden los kunnen lopen is het zeker makkelijker...ook voor henzelf,ze kunnen gewoon rennen en gaan en staan waar ze willen :j

in hoogvliet hadden we een heel groot omheind park, eigenlijk tegenover ons huis,daar kon je ook heel goed wandelen en de honden los laten racen,alleen was het nadeel dat daar schotse hooglanders liepen en je nooit wist waar ze lagen of waren... :+ ( lagen nog weleens in de bosjes verstopt die beesten)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:27

kimmie261 schreef:
haha ja hondjes...klinkt toch liever ?? :D

en fargo...ja er gaan nog 2 honden ( pups ) bijkomen ,dat is de bedoeling althans...dit is echt niets hoor,van 7 naar 5 gaan...

en ja,buddy heeft mooie ogen,zo mooi licht,en echt...zeg het zo vaak,wat is hij lief voor honden en voor mensen :+:

en...er komen als het helemaal goed gaat,2 kruisingen bij ( argentijn x rottweiler) :) <3 <3 <3

Oeeeehhhhh spannend, dat is iets om naar uit te kijken! Duurt het nog lang??

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:29

Puppentijd! Ik ben benieuwd!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:33

nou maandje of 4 of 5...

dus duurt nog wel even,maar heel hard duimen dat tinootje nog wel die tijd bij ons blijft,want naar 4 honden gaan zie ik al helemaal niet zitten....

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:34

haha moet wel lachen om je hoor! 5 honden niet genoeg pfff hihi ben benieuwd naar de nieuwkomers.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:34

Ah, daar is mijn favoriete roedel weer <3 En wat leuk dat er weer 2 pups bij komen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:36

maar,ik leef sinds 10 jaar met minimaal 6 honden,vaak nog 7.....dan is 5 echt alsof je geen hond meer in huis hebt....

dat is echt stil en leeg...

tasserd,dank je wel <3

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:44

mooie foto's weer!
Ik ken je gevoel....ik ben ook van 7 naar nu 6 gegaan.Ik vind het ook maar een kale boel.
Ik had de hond van mijn vader hier twee weken,toen stond de teller weer op 7....ik blij *\o/*

Nu is het weer stil ;)
Het liefst heb ik er nog twee kangals bij....ach,je moet wat te dromen hebben toch? :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:49

Kan het me voorstellen hoor dat van 7 naar 5 heel veel uitmaakt!
Dat hebben wij dus met onze katten, 3 katten en 3 poezen en nu naar 2 katers en 3 poezen. De grootste dominantste is er niet meer. Maar de katers zijn wel beter onderling nu, dus we moeten het voorlopig echt nog maar zo laten.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:51

geerke,jij hebt toch wel plek voor nog een hond erbij,je begint gewoon met 1 kangal pup...en dan komt er later gewoon nog 1 bij... :j <<)

en ik heb altijd gezegd,ik wil minimaal 6 honden hebben...en het zijn er nu 5...dat is minimaal 1 te weinig, en dan moet er vooral niets met Tino in de tussentijd gebeuren...want naar 4 ga ik echt niet lang trekken...

echt dat zou bijna halvering van de roedel zijn...nee,echt niet goed :n

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:35

Knap hoor met 5 van die bullen door de stad wandelen, heb er zelf 3 dat gaat 95% prima maar af en toe komen ze er toch een tegen die ze niet mogen, dan is het alle zeilen bijzetten, hoe loste jij dat op want 5 stuks is een gewicht?

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:40

Pracht koppel honden hebben jullie. Veel plezier met de pups die erbij komen, wordt wellicht weer een drukke tijd.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 11:44

miepie77,met deze wandel ik verder niet,deze lopen alleen op eigen terrein,maar met de 5 die ik in hoogvliet had,liep ik wel elke dag 3x buiten,en ik had ze afgeleerd aan een riem te trekken,plus dominant gedrag,of geblaf naar anderen honden aan ene lijn pik ik niet,dus dat leer(de) ik af..ben daar zelf nogal vrij rigoreus in denk ik...

enne de pups moeten nog gemaakt gaan worden.. :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:52

In geval van nood plunder je gewoon het dichtsbij zijnde asiel, zitten vast wel een paar rotti's op zo'n hemels leven te wachten. :D

5 te weinig, wahaha, ik mag het niet gedroomd hebben. :D Heb net nog een vriendin voor zot verklaard omdat ze een 4de Aussie in huis wil halen (lopen al 3 Aussies en 2 Pomeraantjes). :=
Wel heel benieuwd naar de nog te fabriceren pupsels.