We zijn vanmiddag Liara gaan ophalen en nu hebben we dus twee dove witjes thuis.

Kedi is nog wat onwennig en gromt en blaast wat af, maar dat zal even de tijd nodig hebben denk ik.
Mag ik jullie voorstellen aan de huidige Kedi:

Kedi gaat lekker mee zonnen met vrouwtje
Of mee relaxen rondom het vuurtje!
Hun meeeeeeeeegakrabpaal:

Hun kattenkamer is nu ook bijna klaar, maar daar heb ik nog geen foto van.

En dan nu natuurlijk onze nieuwe aanwinst:

Die al binnen 5 minuutjes lekker aan het eten was en na een halfuurtje verkenningstocht het tijd vond om een middagdutje te gaan doen.

RAAAAAAAAAAAAWR

Kedi/Dieter/Dietje is al heel wat gewend van het vrouwtje. Zo wou het vrouwtje meedoen aan een of andere Facebookwedstrijd en moest ze met haar zo op de foto. Arm beest.
En ze moest met het vrouwtje op de foto voor de 'leuk'.

Liara moet er nog allemaal aan wennen.

Nog even als aanvullende informatie:
We hebben Kedi een paar weken geleden opgehaald bij haar fokkers. Ik was verliefd op haar papapoes en wilde koste wat het kost een van zijn kinders.

Dat is dus gelukt. Vriendje wilde graag een langhaar, en bij deze.. ook gelukt.

Na een week bleek Kedi toch doof te zijn. Het is een heel makkelijk katje, we hebben er weinig last van dat ze doof is. Liara kwamen we tegen via Marktplaats, maar was voor ons veel te duur. Heb een mailtje gestuurd naar de fokker dat ik de complimenten wilden geven over de kat maar dat het echt te duur was voor ons, en na een mailwisseling zijn we toch maar gaan kijken.. ze wilden haar goedkoper wegdoen omdat ze doof was. Dus toen was daar Liara.

Ik vind het wel prettig om één lijn te kunnen trekken voor de katten, niet de een wel en de ander niet naar buiten. We hebben een kattentuigje voor beide katten aangeschaft, een oliebol aan speeltjes, we hebben een speciale kattenkamer die nog even de finishing touch nodig heeft.. We willen dat ze aan niets ontbreekt.

De beide dames horen (nouja, figuurlijk dan