maar nu kan ik dus geen keuze maken tussen deze foto`s zouden jullie me kunnen helpen ?
foto 1.

foto 2.

foto 3.

foto 4.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goof schreef:Ik vind de foto's kwalitatief heel netjes, maar je hond heeft nergens echt een heel blije, enthousiaste uitstraling.
Dus, tenzij dit echt typisch de uitstraling van jouw hond is, zou ik nieuwe foto's maken.
Joltsje schreef:wel een beetje eens met goof.. fotos zijn mooi gemaakt.. maar weet niet.. of ik erger me erg aan zijn tong
vind de compositie van foto 4 erg mooi.
en op 1 is hij het stoerste
samira_baco schreef:Joltsje schreef:wel een beetje eens met goof.. fotos zijn mooi gemaakt.. maar weet niet.. of ik erger me erg aan zijn tong
vind de compositie van foto 4 erg mooi.
en op 1 is hij het stoerste
ja die dag was het erg warm en lacy heeft een te lange tong is niks aan te doen en ja het is gewoon zoals ze is dat is het belangrijkste voor mij

Goof schreef:Ik vind de foto's kwalitatief heel netjes, maar je hond heeft nergens echt een heel blije, enthousiaste uitstraling.
Dus, tenzij dit echt typisch de uitstraling van jouw hond is, zou ik nieuwe foto's maken.
Tessa_ugo schreef:Goof schreef:Ik vind de foto's kwalitatief heel netjes, maar je hond heeft nergens echt een heel blije, enthousiaste uitstraling.
Ben ik het mee eens, maar als dit inderdaad typerend is voor het ras, is dat natuurlijk niet erg! Dan zou ik voor foto 3 gaan
Maar qua gevoel vind ik de eerste 3 tekort schieten.