zeker weten,natas is op visite hier en die was zo aan het zoenen met pipje...
en we proberen van nookie ook zo'n zoenhondje te maken...en dat lukt best aardig al

en nookie wordt al zo groot..en gaat echt leuk spelen inmiddels ( met buddy en pipje)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Al zie ik in Pipje ook wel iets van profiteren, omdat ze pas komt wanneer Buddy de kleine plat legt...
,ja.......... voordeel is....we hebben geen katten

Arme Pipje. Komt vanzelf wel weer goed.
brrrrrrrr... Lekker aan je gat lebberen en dan bij jou over de mond heen, Yuck 

Honden kunnen parasieten etc. bij zich dragen waar volwassenen niet zo veel van krijgen, maar kinderen, ouderen en zwangeren bv. wel. En als een hond die je niet kent je bijt en het bloedt, kun je maar beter even een tetanusprik halen.
Lekker wat weerstand opbouwen zelfs!
,mijn wijffie hoor
kimmie261 schreef:pippie is gewoon een hartstikke schoon en net meisje

,had ze maar niet zo'n hoofd moeten hebben
we hebben erbij die gaan wel wat meer tekeer...
.....
! Bah
! Ik vind het zo goor als ik gelikt wordt door een hond
! Maar ik hou wel heel veel van ze hoor
! Ik geef mijn honden regelmatig een dikke kus op hun hoofd, maar ik word liever niet gelikt door een hond.... 
! Die likt er ook wat af! Maar bij mensen mag hij het niet, dus doet hij het maar bij onze andere... 2 homo vriendjes af en toe
) Ik denk toch dat we een keer een foto moeten plaatsen van Indy ( mijn dochter van 6 jaar ) op de grond liggend met al jouw honden om haar heen, uuuuh die weten wel wie de baas is hoor.

,maar ze heeft liefde genoeg hoor,als je weer langs komt is ze net als anders 
),maar ik zoen ze zelf vooral heel veel
,en zeker pip,dat is een speciaal hondje,had een nogal moeilijke taak als pup,en dat is een heel belangrijke hond voor mij,die is van jongs af aan echt plat gezoend,en nu dus nog,ik moet die hond gewoon altijd zoenen..

en dat speelfilmpje is echt schattig