Na een ongelukkige val van het paard, zit ik momenteel (natuurlijk, nadat ik 2 weken terug nog hard heb rond geroepen nog nooit iets gebroken te hebben in mijn 22 jaar oude leven) met een gebroken voet op verplichte bank en bed rust
De juiste ingredienten om de week goed door te komen, met het beste navolgen van doktersadvies :
Men neme Pumpkin (Hierna te noemen EHBO poes
)
En natuurlijk een gebroken voet (Hierna te noemen gebroken pootje)

Resultaat :

Een poes die gruwelijk misbruik maakt van mijn verplichte bank/bedrust
Met als gevolg dat ik ook absoluut niet kan smokkelen, omdat ze er zo schattig bijligt
Wil ik naar de wc, dan krijg je dit

En als je niet te duidelijk maakt dat je ook daadwerkelijk hoognodig naar de wc moet, gaat het gewoon verder met slapen

Tussendoor krijg je deze kiekjes

Even goed gaan liggen

Natuurlijk even de beentjes strekken

En we kunnen er weer tegen aan
Ondanks dat mijn gebroken pootje het me echt moeilijk maakt, en voor slapeloze nachten zorgt, voel ik me toch een van de gelukkigste mensen op deze wereld, met zo'n eigen EHBO poes die een lieflijke prrrrr naar je toe gooit wanneer je moet verzitten en je gebroken pootje protesteert
Die me een bemoedigend kopje geeft midden in de nacht, wanneer mijn pootje me weghoudt uit mooie dromen, vervolgens heel lief bovenop dit zere pootje gaat liggen, en me nogal kwalijk aankijkt wanneer ik haar snel er van afhaal, want ze bedoelt het immers goed
?Ja, samen komen we vast deze vervelende tijd ook wel weer door
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn monsterlijk lieve mormeltje
Sterkte met je voet verder!
Komt vast goed met deze kat.

) en mijn hond neemt het er ook lekker van hoor!
Toch niet ook van het paard afgekukeld ? Dan wordt het een beetje eng