Hier is weer een topic van Simba, na:
[BB-ITP] Nugget heeft 4 baby's! (volgtopic)
[BB-ITP] Het leven van kitten Simba gaat verder...
Daar ben ik weer
, ik woon nu hélemaal alleen! Ook mama is weg, ik vond het eerst heel stom maar nu ben ik eraan gewend. Maar van baas moest het omdat ik haar bange gedrag overnam en ik al 10 weken was dus het kon makkelijk. Ik ben nu weer veel liever voor baas! Eerst dacht ik dat mensen misschien wel eng waren omdat mama altijd zo raar doet als ze in de buurt zijn maar ik ben erachter gekomen dat dat niet zo is en ik speel heel vaak met mijn baas!Ik mag nog niet naar buiten want:
Gevaar 1: De hond
Gevaar 2: Z'n moeder
Baas zegt dat de hond mij dood kan bijten, hij heeft me al eens in mn staart gebeten!
En baas zegt dat als ik mijn moeder weer zie ga ik met haar mee en neemt mama mij overal mee naar toe en dat wil baas niet want dan is ze bang dat ze me kwijt raakt.
Ik verveel me soms wel, baas heeft wel heel veel leuke speeltjes voor me gekocht! Maar laatst heeft ze iets nieuws bedacht, ze heeft 2 hindernissen voor me in elkaar getimmerd met gevaar voor eigen leven! Ze sloeg 1 keer keihard op haar vinger waardoor er onder haar nagel een wondje zit en er kwam allemaal bloed, ook deed het super erg pijn, maar dat heeft baasje voor mij over! Ik vind de hindernissen super leuk en zelfs als baas er niet is spring ik er overheen, soms betrapt ze me als ze de deur ineens open doet.
Het filmpje van het springen:
Volgens baas spring ik veel te snel, daarom kon ze geen goede foto's maken en is dit de beste:

Ik vind het heel leuk om op mezelf te wonen, omdat het zomer is staan de paardjes 24/7 buiten en heb ik dus het rijk voor mij HELEMAAL alleen! Alleen soms mis ik baas wel hoor en als ik dan haar stem hoor ga ik heel hard schreeuwen en als ze me dan hoort ziet ze dit:

Daarna wil ik héél graag een dikke knuffel van haar en dat vraag ik zo:

En naast de stoere hindernissen die baas voor me heeft gemaakt heb ik ook nog een bal waar ik vaak mee voetbal, ik wil graag profvoetballer worden later

Maar ik wil ook wel eens naar buiten! Daarom kocht baas een tuigje voor me! Wel konijnenmaat want ik pas zelfs de kittenmaat niet! Ik vind het heel leuk, en ik loop als een hondje mee aan het lijntje! Baas zegt dat de meeste poezen met de baasjes lopen maar ik loop met baasje mee! Zo ga ik geregeld mee in het weiland om het draad voor de pony's te verzetten zodat die meer kunnen eten en ik loop dan braaf met baasje mee!
Omdat de moeder van baasje een zorgboerderij gaat beginnen is er een kippenwei gemaakt, er zijn nog geen kippen en ik mocht daarom even in de wei spelen!

En steeds loop ik naar baas toe om een knuffel te halen.

In de wei stond nog een hekwerk en daarin zaten héle gekke beesten! Baas zei dat het cavia's zijn, moet je kijken wat een rare beesten!

Ik heb geprobeerd ze te pakken maar dat hek zat ervoor dus het lukte niet..

En als we dan weer binnen zijn zet ik mijn liefste blikken op

Leg ik een poot tegen baasje aan en kijk haar diep in de ogen

Zodat ik mijn welverdiende whiskas snoepjes krijg!

Bedankt voor het kijken, reacties vind ik heel leuk en tot de volgende keer