Van Lennep

De vreselijk lieve blik van Willem!

Onze Gerrit!

En Ferdinand onze oudste

En hoewel ik nog niet heb vast kunnen leggen hoe leuk het is om een kudde Nubische geiten in je wei te hebben zeggen deze foto's ook wel weer genoeg

En deze vind ik zo leuk! Die staartjes als ze aan het grazen zijn, we zijn werkelijk DOL op onze Nubische geiten!

Volgende keer hopelijk wat renende Nubben want tjonge, dat is zo leuk om te zien!!

Leuke foto's, leuke geitjes
Levendige tekeningen en allemaal anders

En de maanvlekken zijn zo leuk, vinden wij dan
en komt zijn fokker met regelmaat een rondje langs fietsen!
Ferdinand! Ken ik nog wel uit het geitentopic (bestaat dan nog? Is ook lichtelijk overleden volgens mij?)
Dat heb je toch écht niet met schapen 
We laten ze helpen omdat ze anders erg mans worden tegen de andere geiten. Ze willen dan teveel bokken tegen elkaars kop en ben zo (járen terug) twee bokjes verloren door hersenvliesontsteking. En idd helpt het ook tegen bokkenstank, dat is geen fijne lucht. Nu is Ferdinand duidelijk de baas, hij is ook nog een heel stuk groter dan die twee kleintjes, Van Lennep is nu ook goed aan het uitgroeien en dat zo oneerlijk zijn met ruzie. Het gaat nog hartstikke goed hoor, er is een fijne gebroederlijkheid met elkaar en hoop dat dan zo te houden.
. Ooit hebben wij hier ook een geit gehad met hersenvliesontsteking, echt in en in triest en zielig.
Als je dat ooit hebt gezien, hoop je het nooit meer mee te maken. (die had het overigens ook niet overleefd)