Zo tref ik ze in de ochtend aan:

In het begin vonden ze het fijn om in mijn v-halsje te kruipen..
(ZEUS)

Helaas vond de vrouwelijke visite dat toch niet zo leuk... dus eh... zijn we met ze gaan trainen op schouderzitten. (Hoewel ik ze stiekem toch ook wel laat "schuilen" als ze dat willen.. blijkbaar voelen ze zich bij mijn hartslag op hun gemak.. want dan gaan ze relaxed liggen of poetsen.
Mijn lieve Pacino was er al snel aan gewend om op mijn schouder te blijven. Als er herrie op de tv is of vriendlief komt te hard aan (gestampt) gelopen dan duikt hij tussen mijn boezem.. maar later kruipt hij toch weer naar mijn schouder want ja.. daar krijg je nog wel eens lekkers.

Zeus vind het nog wel spannend.. Pacino geeft het voorbeeld :mrgreen:

Wat? Ik? Nieuwsgierig? NOOIT!!

We zijn moe.. wil je weten waarom? Zie de volgende 2 foto's..

voor

na

Jaaa.. dat hebben wij goed gedaan he
zzzZzzz

Het is onderzoek-tijd op de eettafel :mrgreen: Jammer dat we nog alleen daar los mogen.. want de vriend van mammie is bang dat wij in de bank verdwijnen en niet meer terug te vinden zijn omdat we overal nog heel makkelijk tussen passen.
Zeus toont waar hij zijn naam aan dankt

Even poseren

Hij is altijd blij dat hij terug in de kooi is... maar eh.. WAT? Mijn broers krijgen nog meer lekkers.. en IK moet wachten!!! *bedel*
(Wie zegt hier nou nee tegen?)

Aiko vloog alle kanten op.. hij had er duidelijk geen zin in om te poseren.. tot hij zich even de snoet ging poetsen.. *klik*

En vanuit een andere hoek zegt Pacino nog even gedag :mrgreen:

Gisteren zijn we nog even bij mama, papa en de andere broertjes en zusjes geweest. Vriendlief smolt voor een broertje.. maar ik vind het toch echt wel genoeg deze 3 heren.. ze zijn al zo actief.. en dan puberen ze nog nieteens hihihi. Ze hebben allemaal evenveel aandacht nodig.. dus ik moest echt nee zeggen ondanks een lief muiltje trekken.
We hebben allebei nog even met papa (jap) geknuffeld..
(hijs zooo lief) en die heeft vriendlief even het voorbeeld gegeven hoe groot volwassen ratten worden (hehe.. hij schrok wel even
)Onze mannen zijn ook al aardig gegroeid afgelopen week

Een dikke
van de gebroeders! En tot de volgende keer!
Reacties altijd leuk!
)
Het zijn zulke leuke actieve diertjes! En echte clowns en goochelaars