Toe ik een jaar of 6 was kreeg ik na lang zeuren mijn eerste hamster. Sindsdien ben ik nooit meer zonder geweest. Sterker nog, de verzameling heeft zich in de loop der jaren uitgebreid (en uhm, dat kan ik van mijn overige dieren ook wel zeggen
)!Ik haal mijn hamsters bij goede fokkers en reis daar voor stad en land af. Zodoende heb ik ook al diverse malen hamsters uit het buitenland gehad, waaronder ook erg bijzondere exemplaren.
Afgelopen week heb ik helaas één van mijn lievelingen moeten laten inslapen. Hoewel zij natuurlijk onvervangbaar is, besloot ik voor een hamster uit de opvang te gaan. Via bokker WinSel kwam ik bij een opvang in de buurt terecht, en daar heb ik vanmorgen een prachtige nieuwe dame opgehaald. Ze is nog naamloos dus suggesties zijn welkom!

Hoi allemaal! Leuk dat jullie mij komen bekijken!
Ik kan me nog niet bij mijn naam voorstellen omdat ik die nog niet heb. Tenminste dat zei mijn nieuwe baasje zonet.In de opvang dachten ze dat ik een jongetje was, maar mijn nieuwe baasje zag dat dat niet klopte. Ik ben een prachtige grote dame!

Ooit had ik een baasje, maar die heeft mij weggedaan omdat ze liever een konijn had.
Daarom ben ik naar de opvang gebracht. Mijn nieuwe baasje zegt dat ik daar eigenlijk maar blij om moet zijn. Want, zegt ze, als iemand niet 100% voor mij gaat, is het ook geen goed baasje! 
Gelukkig heb ik het hier wel goed. Ik ben er nog maar anderhalf uur, maar heb het al erg naar mijn zin! Moet je zien hoe groot het wiel is die ik gekregen heb, 30 cm!
En hé, zien jullie wel hoe groot ik zelf ben? Ik ben enorm! Zoals jullie zien ben ik goed de winter door gekomen. 

Bij aankomst ben ik direct wild en woest in het zaagsel gaan graven, joehoeee dit is leeeeeuk!

Ik heb direct laten merken dat ik gek ben op knagen, ik begon direct aan het Karlie wiel te knagen. Mijn nieuwe baasje zei dat die daar een beetje te duur voor was en daarom kreeg ik een lekker knaagtakje.

Nog even een foto van waar ik woon. Mijn hok is 80x40x50 en onder mij wonen nog twee buurvrouwen. Op deze foto zit er nog een ander hamstertje in het bovenste hok, maar die is helaas deze week ingeslapen. Dat vind ik natuurlijk erg verdrietig maar ik ben ook blij dat er nu voor mij een plekje is vrijgekomen.

Ik hoop dat ik snel een leuke naam krijg, hebben jullie nog ideeën? Ik zal snel weer iets van me laten horen! Maar ik ga nu eerst verder met het verkennen van mijn nieuwe woning.

Mooie voluptueuze
dame hoor! Fijn dat ze haar plekje zo bij jou heeft gevonden

Leuk beestje!