(moeder aan de zware medicijnen en behoorlijk ziek, en 3 weken geleden onze poes verloren
)Pas op hoog schattigheids gehalte!
Na maanden wachten op een nestje puppy's en zelfs ze kroop zelfs snachts achter de laptop om de geboorte te volgen van een nest puppy's
kreeg ze helaas 2 dagen later de mededeling dat er niet genoeg reutjes waren en we dus niet waren uit gekozen en dat was toch best wel
een flinke klap voor der, want al jaren droomt m'n moeder over haar hond''je'' dat ze al zo lang wilt, nou die heeft ze dus nu
Ze ging speuren op internet en zag daar een onwijs schattig 10 weken oud reutje laatste van het nest en mams was verkocht.. Zo vandaag de
auto in gestapt en een reis van 2.5 uur (HEEN) gehad om hem te bezoeken, nou tot over der oren natuurlijk en ze was niet meer bij hem weg te slaan, ze
ging niet eerder weg tot ie mee ging en ja hoor daar gingen wij terug met een 10 weken oude New Foundlander pup
De hele weg heeft haar mond zo gestaan
haha wat was ze blij
Thuis was voor hem zo een dierentuin
Momenteel hebben we nog een 14 jaar oude sheltie lopen die dacht wtf doe jij hier
1 oude bejaarde pers en 1 heilige birmaan mannetje en 3 kittens van 8 weken oud die pas hun moeder zijn verloren
en een kaketoe dus dat waren flink wat indrukken
Maar het maakte hem allemaal geen bal uit want hij bleef vrolijk verder kwispelen en vond het allemaal geweldig
We moesten de straat even aanspuiten en hij ging er helemaal door de straal heen rennen en springen vandaar ook nat op de foto's
de kittens dacht WTF!!!! die kennen onze hond natuurlijk al maar een andere
De foto's zijn niet geweldig maar kon gewoon niet laten om hem hier te posten
foto's zijn net gemaakt dus 5 min toen we thuis waren..Denzels pappie is een behoorlijke BEER!! en weegt makkelijk 70 Kilo dus een leuk vooruitzicht op de toekomst.. Mams gaat water werken met hem doen wanneer
hij oud genoeg is...
Nou laat jullie niet in spanning wachten, meet Denzel!!
Helemaal blij met zijn hondenstick

Ik zie je ondertussen wel hoor

Mooi ding

Maar ik ben toch liefffffff

Vissies in de vijver bekijken

De reactie van de kittens die hem de eerste keren zag
ik heb in een scheur gelegen van het lachen

Tot snel in het volgende topic
nu moet ik in bad want ik kom van een stal af 

Haha m'n moeder gaat hier temet nog niet dansend door het huis heen

Edit: liet vriendinnetje even de verrassing raden
Die dacht mooie mannen foto's 
vroli1 schreef:jaah? is ie tall dark and handsome?
Laurie schreef:Hij moet alleen nog even tall worden.
vroli1 schreef:juist
Na het zien van de foto's
vroli1 schreef:hij is dark and handsome![]()