Misschien wel het meest schattige filmpje dat ik ooit heb gemaakt, ik moest het even delen. Dit is een filmpje van mijn egeltje Loki die aan het dromen is:
ik vraag me idd ook af waar hij over droomde en die verbaasde blik toen hij wakker werd, geweldig!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 13:27
Ik heb ook nog een foto'tje
Meestal wordt hij wakker maar nu lag hij zo diep te slapen dat hij gewoon doorsliep toen ik z'n fleece (waar hij onder lag) wilde verschonen... en ja je ziet hem echt even wakker schrikken
Ik hoor hem wel vaker dromen, meestal hoor ik hem smakken/'chirpen' (soort geluidje dat ze maken als ze ontspannen/content zijn) maar heb hem ook 2x gehoord toen hij een nachtmerrie had toen piepte/gilde hij maar meestal hoor ik alleen maar tevreden geluidjes. Ik ben ook benieuwd waar hij over zou dromen
Ninx
Geplaatst: 07-05-12 13:31
Goed... nu wil ik hem dus fijnknijpen totdat hij piep zegt....
Je moet nu echt ophouden! Die foto... ik wordt gek, dit is TE schattig! Waar woon je? Ik kom er NU aan!!! Knuffelen!!!!!!!! (auw, prik, auw, prik, prik)
Anoniem
Geplaatst: 07-05-12 15:12
Wat lief! Doe mij ook zo'n beestje.
meggiemeg
Geplaatst: 07-05-12 15:14
Wat een leuk moment! Heb al meer foto's dus toen ik de naam zag moets ik echt even kijken!
zoofje
Geplaatst: 07-05-12 15:34
aahw wat super schattig!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 15:47
Ninx schreef:
Je moet nu echt ophouden! Die foto... ik wordt gek, dit is TE schattig! Waar woon je? Ik kom er NU aan!!! Knuffelen!!!!!!!! (auw, prik, auw, prik, prik)
Hij is best knuffelbaar hoor als ze hun stekels gewoon plat houden prikken ze niet Hier staan zijn andere foto's en filmpjes [BB-ITP] Het babystekelmonstertje!