Tessa is 17 maart uitgerekend en Lenthe 5 april, er zit 19 dagen tussen.
Tessa is al behoorlijk dik en vreet alles op wat los en vast zit, ik hou m'n hart vast hoeveel of hoe groot 't is wat daarin zit. Lenthe is morgen 3 weken zwanger en laat sinds vandaag stoplichtjes zien!

De terrorbeebs van Tessa & Baggio:

Tessa is een sealpoint Heilige Birmaan van 2,5 en heeft vorig jaar haar eerste nestje gehad. De aardbeitjes waren een groot succes en Tessa was een gewéldige moeder.
De vorige dekking heeft Tessa helaas niet opgenomen, nu gelukkig wel!

Tessa is gedekt door de Chocolatetabby kater Baggio. Baggio is van het oude soort Birmanen met nog een érg goede kleur. De meeste Birmanen van deze tijd zijn erg slecht gekleurd. Ook de nakomelingen van Baggio hebben véél en een goede diepe kleur. Baggio is al een oude kater die dit jaar met pensioen gaat, hij is met 12 jaar nog steeds kerngezond en HCM/PKD vrij. Dat is natuurlijk een behoorlijk streepje voor! Hij is erg lief en goed van type, hij is Europees Kampioen.
Ik kijk erg uit naar deze combinatie, het zullen sowieso méga lieve kittens worden én kleine clowntjes.
Kleurtjes die eruit kunnen komen:
Katers en poezen: Sealpoint, Sealtabbypoint, Bluepoint, Bluetabbypoint.
Tessa's vorige nestje: [BB-ITP] 3 Heilige Birmanen Babybolletjes geboren!
Afgelopen zaterdag ben ik bij één van de kittens op bezoek geweest en heb ik haar ook in de studio op de foto gezet: [BB-ITP] Birmanenprinsesje Layla - het Aardbeitje - by Pet Studio!
De prinsjes en prinsesjes van Lenthe en Bentley:

Lenthe is mijn tweejarige Chocolatetabby Birmaan, ze is méééégalief

Lenthe is gedekt door een fantástische, súperlieve redpoint kater: Bentley. Bentley heeft een geweldige bouw, veel vacht en een super oogkleur. Ook komt hij uit een goede, gezonde lijn en weinig inteelt.
Ik ben zóóó blij dat ze zwanger is, ik hoop dat mijn droomprinsesje erbij zit!!
Kleurtjes die eruit kunnen komen:
Katers: Sealpoint, Sealtabbypoint, Bluepoint, Bluetabbypoint, Chocolatepoint, Chocolatetabbypoint, Lilacpoint, Lilactabbypoint.
Poezen: Sealtortiepoint, Sealtortietabbypoint, Bluetortiepoint, Bluetortietabbypoint, Chocolatetortiepoint, Chocolatetortietabbypoint, Lilactortiepoint, Lilactortietabbypoint.
Foto's van de dametjes:
[BB-ITP] Betoverend blauwe oogjes met een fluffy wit vachtje!
[BB-ITP] Fluffy-Birmaantjes Lenthe en Tessa en bol nep Britje Lila!
[BB-ITP] Heilige Birmanen Tessa & Lenthe en Chihuahua Isa!
Duimen jullie mee voor fantastische gezonde kittens?